Fa En یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 ساعت 10 و 46 دقیقه

تأمین ورق موردنیاز کوکاکولا توسط نولیس

تأمین ورق موردنیاز کوکاکولا توسط نولیس

باشگاه آلومینیوم: شرکت نولیس (Novelis) پیشکسوت در تولید آلومینیوم نورد تخت و بازیافت‌کننده آلومینیوم اعلام نموده که با امضای قرارداد بلندمدت با شرکت کوکاکولا، ورق موردنیاز این شرکت جهت تولید قوطی نوشابه را تأمین خواهد کرد.

یکشنبه 4 تیر 1402 ساعت 11:32

به گزارش باشگاه آلومینیوم، واحد ریخته‌گری آلکوا واقع در lafayete، بزرگترین کارخانه آلومینیوم-لیتیمی در جهان است. این کارخانه با صرف 90 میلیون دلار هزینه طی دو سال ساخته شد. با استفاده از تکنولوژی فرمینگ گرم یا هات فرم، این واحد سال‌هاست که به صنایعی نظیر هوا-فضا خدمات ارائه می‌دهد.

به‌گفته‌ی شرکت کوکاکولا، این قرارداد نقش اساسی در تداوم تولید این شرکت دارد. شرکت نولیس از بزرگترین مشتریان قوطی‌های نوشابه آلومینیومی بوده و همزمان بزرگترین بازیافت‌کننده این محصول نیز محسوب می‌شود به‌طوری‌که این شرکت سالانه 82 میلیارد قوطی نوشابه استفاده‌شده در سراسر جهان را بازیافت می‌کند. به‌گفته‌ی این شرکت، از جمع‌آوری ضایعات قوطی تا پخش مجدد یک قوطی نوشابه جدید در سوپرمارکت‌ها، تنها 6 روز زمان صرف می‌شود.

از مزایای قوطی‌های آلومینیومی می‌توان به بازیافت‌پذیری نامحدود، سبک‌وزنی، استحکام و مقرون‌به‌صرفه بودن، محافظت بی‌نظیر دربرابر هوا، نور و رطوبت، امکان جابجایی راحت و ارزان و همچنین خنک نگهداشتن خوب آنها اشاره نمود.

تعداد بازدید : 1717

ثبت نظر

ارسال