Fa En یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 ساعت 15 و 13 دقیقه

بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان تهران برگزار شد

بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان تهران برگزار شد

باشگاه آلومینیوم: بیست‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران از 12 تا ۱۵ مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

پنجشنبه 2 شهریور 1402 ساعت 7:17

به گزارش باشگاه آلومینیوم، بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان با حضور بیش از 750 شرکت داخلی و ۱۰۰ شرکت و نماینده خارجی و با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، عبدالرضا مصری‌نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، بهمن عبدالهی رئیس اتاق تعاون ایران، محمدســامر الخلیل وزیر اقتصاد و تجارت خارجی سوریه، ایاد الخطیب وزیر ارتباطات و فناوری سوریه آغاز به‌کار کرد. همچنین تعدادی از مسئولین سیاسی و اقتصادی کشور، نمایندگان ادوار مختلف مجلس، سفرای کشورهای مختلف ازجمله انگلستان، آلمان، اسپانیا، چین، ترکیه، لهستان، ایتالیا، روسیه، کره جنوبی، تایوان، تایلند و امارات و برخی از دست‌اندرکاران و فعالان صنعت ساختمان کشور در محل جایگاه بزرگ نمایشگاه بین‌المللی تهران حضور داشتند.

از سوی دیگر در این نمایشگاه 100 شرکت خارجی از کشورهای انگلیس، آلمان، اسپانیا، چین، ترکیه، لهسـتان، ایتالیا، روسیه، کره جنوبی، تایوان، تایلند و امارات متحده عربی حضور داشتند.

سبک‌سازی ساختمان، مقاوم‌سازی، مسکن ارزان‌قیمت، ساخت مسکن روستایی، انبوه‌سازی و داخلی‌سازی، اصلی‌ترین اهداف این رویداد بزرگ بود.

حضور پررنگ شرکت‌های دانش‌بنیان به‌عنوان حلقه ارتباط بخش تحقیقات و صنعت ساختمان و همچنین مشارکت شرکت‌های استارتآپی، از دیگر ویژگی‌های نمایشگاه امسال بوده است. در این نمایشگاه جدیدترین متدها و تجهیزات روز صنعت ساختمان معرفی شده و فرصت بسیار مناسبی برای شناخت بازارهای داخلی و بین‌المللی مصالح ساختمانی و بررسی تقاضای این محصولات نیز فراهم شد. همچنین در این نمایشگاه، هزاران نفر از کارفرمایان، معماران، سازندگان، علاقمندان به صنعت ساختمان و افرادی که برای تکمیل پروژه‌های خود به صنایع ساختمانی و آخرین دستاوردها و متریال‌های نوین و دانش‌بنیان این صنعت نیاز دارند، حضور داشتند. برگزاری جلسات B2B در جهت توسعه صادرات محصولات و خدمات فنی و مهندسی با حضور ۲۲۰ نفر هیأت تجاری از ۲۳ کشور دنیا وهمچنین ده‌ها همایش، کارگاه و نشست‌های تخصصی با حضور استادان دانشگاه‌ها، کارشناسان و صاحب‌نظران، انبوه‌سازان و مهندسان مشاور و دانشجویان از برنامه‌های جانبی بیست‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان بوده است.

از جمله‌ شرکت‌های حاضر از صنعت آلومینیوم در این نمایشگاه می‌توان از شرکت ایران آکپا، آلومینیوم مازندران، بندینی، آلومینیوم حکمتی، هورامکو، میهن آلومینیوم غدیر و ... را نام برد.

تعداد بازدید : 1168

ثبت نظر

ارسال