Fa En جمعه 14 اردیبهشت 1403 ساعت 17 و 33 دقیقه

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران ۱۴۰۱ برگزار شد

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران ۱۴۰۱ برگزار شد

باشگاه آلومینیوم: بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در تاریخ 24-21 مردادماه ۱۴۰۱ و با حضور محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.

شنبه 29 مرداد 1401 ساعت 12:29

به گزارش باشگاه آلومینیوم، بیست و دومین دوره‌ی نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان به همت امور نمایشگاهی اتاق تعاون ایران از ۲۱ تا 24 مردادماه، و با حضور بیش از ۹۵۰ شرکت داخلی و خارجی از کشورهای چین، آلمان، ایتالیا، برزیل، ترکیه، افغانستان، اسپانیا، اقلیم کردستان و عراق در فضایی بالغ بر ۱۲۰ هزار مترمربع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا شد.

بنابر این گزارش، این دوره از نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران با حضور دکتر محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور، مهدی برادران معاون صنایع عمومی وزیر صمت، محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی، تعدادی از نمایندگان مجلس، هومن رازدار مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران و جمعی از فعالان و دست‌اندرکاران صنعت ساختمان ایران آغاز به‌کار کرد و با استقبال قابل‌توجه فعالان صنعت ساختمان همراه شد. در این نمایشگاه سالن‌های مختلف شاهد حضور متخصصان و شرکت‌های ساختمانی بود و علاقه‌مندان داخلی و خارجی به مصالح و محصولات ساخت ایران از آن بازدید کردند. همچنین از چند محصول با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، رونمایی شد که با استقبال بازدیدکنندگان همراه شده است. مشارکت‌کنندگان در نمایشگاه، تولیدکنندگان، پیمانکاران، مشاورین، انبوه‌سازان و شرکت‌های بازرگانی در حوزه‌ی صنعت ساختمان بودند که در بیست و شش گروه کالایی و هفتاد زیرگروه کالایی در این نمایشگاه حضور داشتند. در کنار برنامه‌های اصلی نمایشگاه، همایش‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی و پاویون‌های مختلف نیز برگزارشده که با استقبال بازدیدکنندگان و مشارکت فعالان صنعت ساختمان همراه شد.

به‌گزارش باشگاه آلومینیوم، ازجمله شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه می‌توان به مجتمع آلومینیوم حکمتی، آکپا ایران، شایکو، هوکارت، آلومینیوم مازندران، آلوم گستر، رنگین پروفیل کویر، ونوس شیشه، شیشه خراسان، نمای شهر، ویستال، مارال درب، مهیا پنجره و ... اشاره نمود.

تعداد بازدید : 816

ثبت نظر

ارسال