Fa En سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 ساعت 10 و 3 دقیقه

بيشترين شدت اثر هدفمندسازي يارانه ها در حوزه حمل و نقل است

بيشترين شدت اثر هدفمندسازي يارانه ها در حوزه حمل و نقل است

دومين جلسه شوراي اداري اداره كل راه و ترابري استان اصفهان با حضور مديركل و معاونين و روساي ادارات ستادي و تابعه راه و ترابري استان تشكيل شد. .

سه شنبه 25 آبان 1389 ساعت 22:39
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4

به گزارش سرويس اقتصادي آريا به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و ترابري استان اصفهان، در اين جلسه  هوشنگ عشايري مديركل راه و ترابري استان اصفهان با اشاره به هدفمندي سازي يارانه ها گفت: حمل و نقل از لحاظ اقتصادي زير ساخت اقتصاد است.

وي با توجه به نقش 75 درصدي حمل و نقل در بحث هدفمند سازي يارانه ها شدت اثر آن را در بخش حمل و نقل بالا ذكر كرد و گفت:در اين خصوص وظيفه وزارت راه و ترابري و ستاد سوخت كشور بسيار سنگين بوده و مهم ترين هدف اين طرح در بخش حمل و نقل قيمت اصلي حامل انرژي هاست.

وي با توجه به نزديك شدن به زمستان و طرح راهداري زمستاني در راستاي رفاه و ايمني استفاده كنندگان از راه هاي استان اصفهان تاكيد كرد: از هم اكنون بايد تجهيزات و ماشين آلات زمستاني را تجهيز كرد.

عشايري از نصب GPS بر روي خودروهاي راهداري در آينده اي نزديك خبر داد و گفت: با تجهيز اين امكانات بر روي ماشين هاي راهداري سرعت عمل در ارائه هر گونه خدمت رساني به مردم بالا رفته وبه اهداف خود خواهيم رسيد.
عشايري هماهنگي روساي ادارات با پليس راه در خصوص فرهنگ سازي استفاده از زنجير چرخ را از اهم وظايف آنان دانست و ابراز اميد واري كرد: با اجراي اين طرح امسال شاهد زمستاني بي خطر در جاده هاي برف گير استان باشيم.

حجتي قائم مقام مديركل در امور مالي اداري نيز آموزش كاركنان را در همه زمينه ها خواستار شد و گفت: سيستم اتوماسيون فرزين در اداره كل فعال شده و از اسفندماه سال جاري تمام ادارات تابعه در شهرستان ها به اين سيستم مجهز مي شوند.

همچنين مهندس دوست محمدي معاون راهداري با توجه به ايمن سازي جاده ها براي تردد ايمن خودروها در فصل زمستان گفت: طبق هماهنگي با سازمان ها و ارگان هاي دولتي از 15 آذر هيچ ارگاني حق حفاري در حريم راه هاي استان را ندارد.

تعداد بازدید : 792

ثبت نظر

ارسال