Fa En شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 8 و 33 دقیقه

بزرگترین سایت اورژانس هوایی کشور توسط یک صنعتگر خیر اراکی احداث و تجهیز گردید

بزرگترین سایت اورژانس هوایی کشور توسط یک صنعتگر خیر اراکی احداث و تجهیز گردید

باشگاه آلومینیوم: روز پنجشنبه ۱۷ آذرماه با هماهنگی های انجام‌شده از سوی ریاست اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی و با حضور وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، استاندار مرکزی، نمایندگان مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی و سایر مقامات و مسئولان استان مرکزی، بزرگترین پایگاه اورژانس هوایی کشور در اراک به بهره‌برداری رسید و در خدمت مردم استان مرکزی قرار گرفت.

پنجشنبه 24 آذر 1401 ساعت 6:9

به گزارش باشگاه آلومینیوم، در این برنامه از زحمات و مشارکت خیر گرانقدر جناب آقای مهندس محسن محمدی، مدیرعامل محترم شرکت صنایع آلومرول نوین و عضو هیأت‌مدیره شرکت آلومینیوم ایران با اهداء لوح سپاس و یادبود قدردانی به‌عمل آمد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آیین افتتاح پایگاه اورژانس هوایی در اراک اظهار کرد: با توجه به اینکه استان مرکزی جزو استان‌های پرتردد کشور است نیاز به بالگرد در آن احساس می‌شد.

وی افزود: طبق قرارداد منعقدشده با هوانیروز و وزارت بهداشت، یک بالگرد بسیار پیشرفته دراختیار استان قرار گرفت، در این بالگرد انواع امکانات پزشکی و حتی امکانات ICU نیز فراهم شده است.

لازم به‌ذکر است پایگاه اورژانس هوایی استان مرکزی که به نام استاد خلبان شهید منصور وطن‌پور، خلبان پیشکسوت اراکی نام‌گذاری شده است، با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان و وسعتی به مساحت ۱۹ هزار مترمربع احداث شده است و عنوان بزرگترین پایگاه اورژانس هوایی کشور را به خود اختصاص داده است.

تعداد بازدید : 1637

ثبت نظر

ارسال