Fa En سه شنبه 28 فروردین 1403 ساعت 21 و 15 دقیقه

مدیر اجرایی شرکت آلومینیوم پارس:

بزرگ‌ترین دغدغه ما، جذب سرمایه‌ است

بزرگ‌ترین دغدغه ما، جذب سرمایه‌ است

باشگاه آلومینیوم: مدیر اجرایی شرکت آلومینیوم پارس گفت: در سال گذشته عملکرد مطلوبی در تولید و فروش داشتیم و در سال جاری، در نظر داریم تا با پیشرفت مطلوبی در تولید داشته باشیم اما با توجه به اینکه شرکت دچار ورشکستگی شده و زیر نظر اداره تصفیه ورشکستگی قرار دارد، به طور قانونی مجوز سرمایه‌گذاری جهت تامین خطوط جدید تولید در آن داده نمی‌شود و باید به دنبال راهکار‌های دیگری ازجمله تعمیر و ارتقای خطوط قدیمی خود باشیم که بتوانیم ظرفیت تولید خود را افزایش دهیم.

چهارشنبه 21 خرداد 1399 ساعت 11:51

به گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از فلزات آنلاین، هوشنگ گودرزی در گفت‌وگو با این پایگاه خبری اظهار داشت: خوشبختانه شرکت آلومینیوم پارس توانست در سال گذشته وضعیت بسیار مطلوبی را پشت‌ سر بگذارد و همچنین به اهداف از پیش تعیین شده خود دست یابد. تمام تولیدات این شرکت ازجمله کانورینگ و فویل صنعتی در طیف تولید قرار گرفتند و این شرکت در این زمینه حدود 20 هزار تن تولید داشت که همه این میزان نیز به فروش رسید. با توجه به این که در سال 1398 رونق و رشد مطلوبی را تجربه کردیم، در سال جاری نیز، چشم‌انداز روشنی را برای شرکت پیش‌بینی می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت شرکت آلومینیوم پارس رو به بهبود بوده و در حال حاضر، در موقعیت خوبی قرار گرفته است. همچنین متوقع هستیم همانند سال گذشته که شرکت با تمام ظرفیت خود و از آن چیزی که پیش‌بینی شده بود، عملکرد بهتری داشت، امسال نیز بتوانیم با تمام ظرفیت تولید داشته باشیم و تمام محصولات خود را به فروش برسانیم.

گودرزی با تاکید بر عملکرد مطلوب شرکت آلومینیوم پارس در سال گذشته، اهداف سال جاری را این گونه بیان کرد: هدف ما در سال جاری این است که ظرفیت تولید را به هر نحوی افزایش دهیم تا بتوانیم با شعار امسال که «جهش تولید» است، همراه شویم. در این راستا، به دنبال طرح‌ریزی شیوه تولیدی جدیدی هستیم که از حداکثر ظرفیت خود نهایت استفاده را داشته باشیم.

مدیر اجرایی شرکت آلومینیوم پارس، چالش‌های پیش روی این مجموعه را این چنین توصیف کرد: درحال حاضر، بزرگ‌ترین نیاز شرکت آلومینیوم پارس، جذب سرمایه برای توسعه خط تولید است. با توجه به اینکه شرکت دچار ورشکستگی شده و زیر نظر اداره تصفیه ورشکستگی، قرار دارد، به طور قانونی مجوز سرمایه‌گذاری جهت تامین خطوط جدید تولید در آن داده نمی‌شود و باید به دنبال راهکار‌های دیگری ازجمله تعمیر و ارتقای خطوط قدیمی خود باشیم که بتوانیم ظرفیت تولید خود را افزایش دهیم. همچنین اگر واردات محصولات آلومینیومی که از سال گذشته محدود شده است، ادامه یابد، صنایع پایین‌دستی آلومینیوم ازجمله شرکت ما می‌توانند عملکرد خود را بهبود دهند و برای افزایش کمیت و کیفیت تولیدات خود، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم را انجام دهند.

 

تعداد بازدید : 858

ثبت نظر

ارسال