Fa En چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 ساعت 16 و 40 دقیقه

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی آلومینیوم چین در شهریورماه

برگزاري نمايشگاه بين‌المللي آلومينيوم چين در شهريورماه

باشگاه آلومینیوم: پس از شیوع کرونا، برگزاری نمایشگاه‌ها در سطح بین‌المللی یا به‌صورت مجازی صورت گرفته و یا کاملاً تعطیل شد.

شنبه 1 مرداد 1401 ساعت 12:56

باشگاه آلومینیوم، نمایشگاه بزرگ آلومینیوم چین به‌عنوان یکی از مهم‌ترین پلتفرم‌های بین‌المللی در صنعت آلومینیوم نیز به همین دلیل به تعویق افتاد اما امسال پس از دو سال وقفه از تاریخ 12-10 آگوست 2022 (21-19 شهریورماه 1401) برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی تانزو در فوشان، گواندونگ و در فضایی به وسعت 45 هزار مترمربع برگزار خواهد شد. نمایشگاه آلومینیوم چین، عرصه‌ای برای شناسایی منابع، یادگیری، شبکه و برندسازی پیشرو در آسیا بوده که زنجیره کامل صنعت آلومینیوم از مواد اولیه، محصولات نیمه‌نهایی تا ماشین‌آلات، لوازم جانبی، مواد کمکی و مواد مصرفی را پوشش می‌دهد. این نمایشگاه یک مرکز تبادل دانش و کسب و کار دو‌گانه برای شرکت‌ها بوده تا بتوانند با کارشناسان صنعت آلومینیوم و مصرف‌کنندگان ارتباط برقرار سازند.

در نمایشگاهی که در سال 2019 برگزار شد، بیش از 500 غرفه‌دار و 20 هزار بازدیدکننده حضور داشتند.

در دوره قبلی برگزاری این نمایشگاه، کارشناسان، تکنسین‌ها، مهندسین، خریداران و فروشندگان بخش خودرو، بسته‌بندی، لوازم الکترونیکی، حمل‌ونقل ریلی و هوا نوردی و ... حضور یافتند که نه‌تنها تجربیات خود را به اشتراک بگذارند بلکه از جدیدترین دستاوردهای صنعت متالورژی آلومینیوم بهره‌مند گردند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت www.aluminiumchina.com مراجعه فرمایید.

تعداد بازدید : 581

ثبت نظر

ارسال