Fa En دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 ساعت 2 و 48 دقیقه

برگزاری موفقیت‌آمیز عربال 2022

برگزاري موفقيت‌آميز عربال 2022

باشگاه آلومینیوم: بیست و چهارمین دوره عربال (Arabal) که توسط شرکت مصری اجیپتالوم از تاریخ 29 نوامبر تا اول دسامبر 2022 در شهر قاهره در مصر برگزار شد، یکی از رخدادهای بزرگ صنعت آلومینیوم در زمان پساکرونا محسوب می‌شود.

دوشنبه 12 دی 1401 ساعت 10:58

باشگاه آلومینیوم- در این کنفرانس، شرکت‌های بزرگ و صاحب‌نامی از سراسر جهان به‌خصوص منطقه‌ی خلیج‌فارس حضور یافتند.

در کنار این کنفرانس، نمایشگاهی با حضور پیشکسوتان صنعت آلومینیوم نظیر صحار آلومینیوم (Sohar Aluminium)، اگا (Emirates Global: EGA)، آلبا (آلومینیوم بحرین)، موزال Mozal)) و ... نیز برگزار شد.

علاوه بر شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، بیش از 500 نماینده و شرکت‌کننده در این کنفرانس حضور داشتند. این کنفرانس با شعار "ایجاد آینده‌ای پایدارتر" در تاریخ 29 نوامبر آغاز شد. در این کفرانس و نمایشگاه سه‌روزه، دست‌اندرکاران صنعت آلومینیوم از کلیه زنجیره آلومینیوم نظیر ذوب، تولید، تکنولوژی تولید، مالی و مصرف‌کننده حضور یافتند.

در این کنفرانس شرکت مصری اجیپتالوم به‌عنوان میزبان این رخداد، یکی از شرکت‌های مطرح و فعال در منطقه‌ی منا MENA))، جدیدترین دستاوردهای خود را درمعرض نمایش گذاشت.

شرکت اجیپتالوم Egyption Aluminium Company))، بزرگترین تولیدکننده آلومینیوم اولیه در مصر و یکی از شرکت‌های بزرگ و مطرح در آفریقاست. این واحد ذوب در سال 1969 احداث شد و با فعال‌سازی 6 خط احیاء و تولید 320 هزار تن آلومینیوم اولیه توانست در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا از جایگاه ویژه‌ای برخوردار گردد.

تعداد بازدید : 2452

ثبت نظر

ارسال