Fa En چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 ساعت 12 و 53 دقیقه

برنامه های بورس فلزات لندن LME در سال 2021 برای حمایت از تولید پایدار فلزات

برنامه های بورس فلزات لندن LME در سال 2021 برای حمایت از تولید پایدار فلزات

باشگاه آلومینیوم: بورس فلزات لندن (LME) اعلام کرد که برنامه‌هایی برای تولید پایدار فلزات در نیمه سال 2021 دارد که آغاز آن با ثبت‌نام دیجیتالی جزئیات کاهش کربن مربوط به صنعت آلومینیوم می‌باشد.

چهارشنبه 10 دی 1399 ساعت 9:47

به گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از رویترز، قدیمی‌ترین و بزرگترین بازار فلزات صنعتی جهان درحال رایزنی با صنایع درمورد چگونگی حمایت از انتقال به اقتصاد کم‌کربن است و این‌کار را با آلومینیوم شروع می‌کند، زیرا انرژی یک مؤلفه اصلی در فرآیند ذوب این صنعت است که گاهی تا ۴۰ درصد آن‌را شامل می‌شود.

با این حال، آلومینیوم برای انتقال انرژی نیز مهم است، ازجمله در صنعت خودرو که به‌دلیل ویژگی‌های سبک وزن بودن آن دارای ارزش می‌باشد.

بورس فلزات لندن اعلام کرد: راه‌اندازی LMEpassport (رجیستری دیجیتال) اولویت این بورس خواهد بود زیرا اطلاعاتی را فراهم می‌کند که اساس دسترسی آینده به فلزات پایدار را ازطریق بازار آنلاین پیشنهادی LME تشکیل می‌دهد.

سامانه LMEpassport در طی سه سال به‌تدریج برای همه فلزات «موجود به لحاظ فیزیکی» که در بورس تجارت می‌شوند و به تأییدیه‌های آنالیز نیاز دارند، راه‌اندازی می‌شود.

پلتفرم آنلاین LME برای تسهیل کشف قیمت و تجارت منابع فلزی پایدار در سال 2021 راه‌اندازی می‌شود.

آقای Matthew Chamberlain مدیر ارشد اجرایی LME گفت: ما از نظرات متنوع فعالان بازار، به‌ویژه درمورد پیشنهادهای مربوط به تولید آلومینیوم پایدار، آگاه هستیم.

وی افزود: این اختلاف برجسته نشان می‌دهد که همبستگی بیشتر صنعت پیرامون استانداردها، تعاریف و اهداف پایدار، اولین گام برای غلبه بر چالش‌های پیش‌روی این صنعت است.

وی در ادامه افزود: تصمیم برای ادامه ثبت‌نام و پلتفرم معاملات پس از مشورت با فعالان بازار انجام می‌شود.

بورس فلزات لندن اعلام کرد: برخی پاسخ‌دهندگان خواستار انعقاد جداگانه قرارداد آلومینیوم با کربن کم شدند درحالی‌که برخی دیگر نگران بودند که این امر می‌تواند نقدشوندگی و قابلیت تبدیل به پول قراردادهای آلومینیوم موجود را تضعیف کند.

درحالی‌که LME محرک‌های هر دو موقعیت را درک کرده است، اما همچنان معتقد است که بازار هنوز در موقعیتی نیست که بتواند به‌طور مناسب نوع قرارداد دوم را پشتیبانی کند.

تعداد بازدید : 1489

ثبت نظر

ارسال