Fa En یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 ساعت 12 و 55 دقیقه

بازدید میدانی مدیرعامل شرکت آلومینای ایران از پروژه‌های توسعه‌ای

بازدید میدانی مدیرعامل شرکت آلومینای ایران از پروژه‌های توسعه‌ای

باشگاه آلومینیوم: روز دوشنبه ۲۰ شهریور ماه، مدیرعامل شرکت آلومینای ایران به همراه تعدادی از معاونان، مدیران و کارشناسان شرکت از واحدهای مختلف مجتمع بازدید کرد.

سه شنبه 21 شهریور 1402 ساعت 13:6

باشگاه آلومینیوم- عبدالله شه‌بخش قبل از برگزاری جلسه شورای معاونان و مدیران، از پروژه‌های توسعه‌ای در حال اجرای شرکت همچون فیلترپرس گل قرمز، فیلترپرس نمک و نیز پروژه گابیون‌بندی در جوار مجتمع بازدید کرد و در فرایند بازدید از روند پیشرفت پروژه‌ها و موانع و مشکلات احتمالی پیش رو توسط مدیران و کارشناسان حاضر، مطلع و توصیه‌های لازم را جهت بهبود امور بیان کرد.

در ادامه جلسه شورای معاونان و مدیران شرکت در محل سالن کنفرانس برگزار شد و مدیر فرایند تولید شرکت نسبت به تشریح وضعیت واحد سود و تبخیر و نمک‌زدایی یکی از واحدهای مهم مجتمع پرداخت. پس از آن، تعدادی از معاونان و مدیران حاضر در جلسه دیدگاه‌های خود را در خصوص ادامه روند تولید، رفع مشکلات موجود و ارائه راهکارهای مناسب در این خصوص با هدف دستیابی و تحقق رشد تولید بیان کردند.

رضا میرزاجانی، مدیر «HSE» شرکت نیز یکی دیگر از مدیران حاضر در جلسه بود که مواردی از اقدامات انجام شده و موردنیاز در خصوص ضایعات، دسته‌بندی و جمع‌آوری آن‌ها و نیز راهکارهایی جهت بهبود این حوزه ارائه کرد.

وی در ادامه به ضرورت و اهمیت نقش «HSE» و رعایت الزامات «HSE» در جهت صیانت از منابع انسانی و فرهنگ‌سازی ایمنی مواردی اشاره کرد.

عبدالله شه‌بخش، مدیرعامل شرکت آلومینای ایران در این جلسه راهکارهای اصلاحی و توصیه‌های لازم همچون اهمیت رعایت الزامات ایمنی و تلاش در جهت نهادینه کردن و فرهنگ‌سازی ایمنی، استفاده بهینه از انرژی و تلاش در جهت مصرف بهینه آن، همکاری، مسئولیت‌پذیری و احساس مسئولیت بیشتر در جهت رفع مشکلات، برنامه‌ریزی دقیق در جهت تقویت و رفع مشکلات منابع انسانی و… را مطرح کرد.

وی با اشاره به ساختار معاونتی و مسئولیت و نقش هر معاونت، بر اهمیت، توجه و رفع نواقص حوزه مربوطه تاکید کرد و گفت: مسئولیت‌پذیری از نکاتی است که باید به آن اهمیت داده شود و تمام پرسنل باید نسبت به رفع مشکلات و موانع تولید حساس بوده و در جهت رشد تولید همت و تلاش مضاعف و همکاری لازم را با همدیگر داشته باشند.

مدیرعامل شرکت آلومینای ایران خاطرنشان کرد: این همت و تلاش مضاعف و همکاری در راه‌اندازی پروژه‌های توسعه‌ای همچون پروژه هیدارت‌های ویژه اهمیت دوچندانی دارد تا در آینده‌ای نزدیک شاهد افتتاح این پروژه بزرگ که از لحاظ تولید ارزش و اقتصادی برای شرکت با اهمیت است، باشیم.

در پایان جلسه نیز از حسین آقایی، دارنده مدال برنز در رشته جوشکاری با (CO2)، کاوه رضوانی، کسب رتبه پنجم طراحی با نرم‌‎افزار (CATIA) و از همکاران شرکت‌کننده و افتخارآفرین در مسابقات ملی مهارت کارگران کشور تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

منبع: روابط عمومی آلومینای جاجرم

تعداد بازدید : 1688

ثبت نظر

ارسال