Fa En شنبه 8 اردیبهشت 1403 ساعت 10 و 36 دقیقه

بازدید مدیرعامل بورس کالای ایران از مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب

بازدید مدیرعامل بورس کالای ایران از مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب

باشگاه آلومینیوم: مدیرعامل شرکت بورس کالای ایران با حضور در مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب از خطوط تولید و ظرفیت‌های شرکت از نزدیک بازدید کرد.

یکشنبه 10 دی 1402 ساعت 1:12

به گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از روابط عمومی مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، دکتر سید جواد جهرمی مدیرعامل شرکت بورس کالای ایران در سفر یک روزه خود ضمن دیدار با مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، با ظرفیت های تولید بزرگ ترین و مدرن ترین کارخانه آلومینیوم کشور در سایت لامرد و سایت دریایی پارسیان آشنا شد.

مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب در نشستی که با حضور معاونان و مدیران این شرکت برگزار شد بر تعامل سازنده و همیشگی با بورس کالای ایران تاکید کرد و آن را موجب ارتقای شفافیت در بازار کالایی کشور دانست. دکتر جهرمی، مدیرعامل بورس کالای ایران نیز با ابراز خرسندی از این دیدار صمیمانه در مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، بر دیدگاه شرکت بورس کالا مبنی بر حفظ منافع عمومی، پرهیز از قیمت‌گذاری‌های خارج از ساز و کارهای اقتصادی و شفافیت بازار و نیز توسعه بازارهای مالی تاکید کرد.

وی از همکاری مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب با بورس کالا و ظرفیت‌های بالای عرضه‌شده از سوی این شرکت قدردانی و آن را حاکی از پایبندی شرکت به منافع عمومی و در مسیر ارتقای شفافیت برشمرد.

تعداد بازدید : 376

ثبت نظر

ارسال