Fa En دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 ساعت 3 و 38 دقیقه

بازدید اعضای هیات مدیره سندیکای صنایع آلومینیوم از شرکت آلومینیوم پارس

سوددهی قابل توجه شرکت آلومینیوم پارس به همت پرسنل این شرکت

بازدید اعضای هیات مدیره سندیکای صنایع آلومینیوم از شرکت آلومینیوم پارس

باشگاه آلومینیوم: اعضای هیات مدیره سندیکای صنایع آلومینیوم بازدیدی از شرکت آلومینیوم پارس واقع در شهرک صنعتی کاوه شهر ساوه داشتند.

چهارشنبه 29 تیر 1401 ساعت 17:57

به گزارش باشگاه آلومینیوم، شرکت آلومینیوم پارس یک شرکت سهامی عام تولیدکننده کویل، ورق و فویل آلومینیوم است، که در تاریخ ۱۸ تیر ۱۳۵۳ تأسیس شده‌است.

این شرکت که در شهرک صنعتی کاوه و در زمینی به وسعت ۳۳۰ هزار متر مربع راه‌اندازی شده است. آلومینیوم پارس تولیدکننده انواع کویل و ورق ساده و رنگی در آلیاژ، ابعاد و ضخامت‌های مختلف، کویل و ورق لامینه شده با پوشش پی‌وی‌سی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف، انواع فویل آلومینیومی برای مصارف صنعتی، ظروف یکبار مصرف و مصارف خانگی، انواع فویل و لامینه چاپی و ساده جهت مصارف مختلف از قبیل بسته‌بندی، آبمیوه، مواد غذایی، داروئی، دخانیات و عایق‌بندی است و همچنین شرکت آلومینیوم پارس دارای یک نیروگاه اختصاصی است.

شرکت آلومینیوم پارس تولید کننده ورق و فویل آلومینیوم است و پس از اعلام ورشکستگی در اختیار "اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری" قراردارد و به زودی به مزایده گذاشته خواهد شد.

این شرکت توانسته است با همت مدیران توانا و کارگران زحمتکش خود فعالیت خود را ادامه دهد و برآیند درآمد خود را از سالانه 22 میلیارد تومان ضرر به 300 میلیارد تومان سود برساند.

تعداد بازدید : 1278

ثبت نظر

ارسال