Fa En یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 ساعت 21 و 55 دقیقه

بازدید مهندس زارع از واحدهای شرکت آلومینای ایران

بازديد مهندس زارع از واحدهاي شركت آلوميناي ايران

باشگاه آلومینیوم: مدیر عامل شرکت آلومینای ایران از واحدهای ترابری و لجستیک، حوزه معاونت برنامه ریزی، فناوری و توسعه و واحد هیدرات ویژه بازید نمودند.

شنبه 3 دی 1401 ساعت 9:27

به گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از دنیای معدن، روز دوشنبه 28 آذر ماه 1401 مهندس زارع از واحدهای مختلف شرکت آلومینای ایران بازدید نمودند و از نزدیک با همکاران محترم این واحدها به بحث و گفتگو پرداختند.

بازدید مدیر عامل شرکت آلومینای ایران از واحد ترابری و لجستیک این شرکت

روز دوشنبه مورخ 28 آذر 1401 و همزمان با هفته حمل و نقل آقای مهندس زارع مدیر عامل محترم شرکت آلومینا از واحد ترابری و لجستیک این شرکت بازدید نمودند.

در این بازدید مهندس زارع ضمن تبریک 26 آذر روز حمل و نقل به همکاران محترم شاغل در واحد ترابری و لجستیک شرکت از تلاش های این عزیزان در این واحد تقدیر نمودند و ضمن بازدید از ساختمان جدید این مجموعه از نزدیک با همکاران محترم این واحد به بحث و گفتگو پرداختند.

در ابتدای این دیدار نیز مدیر محترم منابع انسانی و آموزش شرکت و رییس محترم واحد ترابری و لجستیک مجموعه از همکاری و مساعدت آقای مهندس زارع نسبت به تسریع در تکمیل و بهره برداری ساختمان جدید این واحد تقدیر نمودند.

بازدید مدیر عامل محترم شرکت آلومینای ایران از حوزه معاونت برنامه ریزی، فناوری و توسعه

بمناسبت هفته پژوهش آقای مهندس زارع مدیرعامل محترم شرکت از حوزه معاونت برنامه ریزی، فناوری و توسعه شرکت آلومینا بازدید نمودند.
در این دیدار که با حضور پرسنل شاغل در حوزه معاونت برنامه ریزی و توسعه صورت گرفت مهندس زارع ضمن تبریک هفته پژوهش به همه عزیزان و تشکر از آنها بابت همکاری خوبی که در زمینه پژوهش داشته اند،ابراز امیدواری کرد که شرکت آلومینا بتواند هر چه بیشتر و بهتر در حوزه پژوهش و تحقیق موفق باشد و کارهای جدید در این زمینه انجام دهد و قطعاً این اقدامات در وضعیت شرکت نیز تاثیر گزار خواهد بود،ایشان ضمن اشاره به اینکه کارهای انجام شده فعلی نیز در روند پیشرفت کنونی شرکت نتیجه مطلوبی داشته است تاکید کردند هر چه در این حوزه فعالیت بیشتری داشته باشیم حتما میتواند برای مجموعه اقتصاد بهتری را فراهم کند.
در این دیدار تندیس کسب عنوان غرفه برتر شرکت آلومینای ایران بین دستگاه های اجرایی،مراکز تحقیقاتی و صنایع و شرکت های استان خراسان شمالی که توسط واحد تحقیق و توسعه و در هفته پژوهش محقق شده بود تقدیم مهندس زارع گردید.

بازدید مهندس زارع مدیر عامل محترم شرکت آلومینای ایران از واحد هیدرات ویژه

در این بازدید که در جمع صمیمی همکاران این واحد برگزار گردید مهندس زارع ضمن تبریک هفته پژوهش به مدیریت و مجموعه هیدرات ویژه از زحمات این عزیزان در پیشبرد و تکمیل این پروژه  تقدیر و تشکر نمودند.

تعداد بازدید : 1661

ثبت نظر

ارسال