Fa En پنجشنبه 9 فروردین 1403 ساعت 18 و 15 دقیقه

ایرالکو به شایعات پیرامون واگذاری تیم فوتبال آلومینیوم پایان دهد

ایرالکو به شایعات پیرامون واگذاری تیم فوتبال آلومینیوم پایان دهد

باشگاه آلومینیوم: استاندار مرکزی با ارسال نامه‌ای خطاب به مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت آلومینیوم ایران از این شرکت خواست که با انتشار اطلاعیه رسمی به شایعات پیرامون واگذاری تیم فوتبال آلومینیوم پایان دهند.

سه شنبه 19 اسفند 1399 ساعت 10:27

به گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از ایسنا، سیدعلی آقازاده در این نامه آورده است: طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر فروش تیم فوتبال آلومینیوم اراک در فضای استان شنیده می شود.

به اطلاع می رساند در مقطع کنونی و حداقل تا پایان فصل رقابت های لیگ برتر، فروش یا مذاکره برای فروش تیم، از نظر این استانداری و شورای تامین استان به هیچ وجه به صلاح نیست.

گسترش همین شایعات از یک سو و رفتن بدون اطلاع سرمربی و عملکرد نه چندان مثبت مدیریت باشگاه، متاسفانه باعث شکست سنگین تیم در تاریخ ۱۶ اسفندماه ۹۹ و افسردگی هواداران باشگاه آلومینیوم اراک شد که می تواند در تضعیف روحیه تیم و بازیکنان موثر باشد.

آقازاده به عنوان رئیس شورای تامین استان در پایان آورده است: انتظار همگان آن است که شرکت ایرالکو با انتشار اطلاعیه رسمی به کلیه این شایعات خاتمه داده و موجبات آرامش خاطر بازیکنان و هواداران را فراهم کند.

بر اساس این گزارش، اخیرا اخباری در خصوص واگذاری این تیم در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شده که عکس العمل مردم و برخی مسئولان را بهمراه داشته است.

تعداد بازدید : 1708

ثبت نظر

ارسال