Fa En پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 ساعت 0 و 58 دقیقه

اهدای ۲۰ دستگاه کولر اسپلیت به زلزله زدگان غرب هرمزگان

اهدای ۲۰ دستگاه کولر اسپلیت به زلزله زدگان غرب هرمزگان

باشگاه آلومینیوم: مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی از اهدای ۲۰ دستگاه کولر اسپلیت به زلزله زدگان غرب استان در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خبر داد.

یکشنبه 26 تیر 1401 ساعت 9:50

به گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از خبرگزاری جوان، محمدرضا قاسمی گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی هرمزگان و وجود مشکلات عدیده در مناطق زلزله زده و نیاز مبرم مردم این مناطق به وسایل سرمایشی مانند کولر و یخچال و… یکی از نیازهای اصلی آسیب دیدگان در این شرایط به شمار می‌رود.

او گفت: از این رو مجموعه آلومینیوم المهدی با شناسایی نیاز فوری زلزله‌زدگان تعداد ۲۰ دستگاه کولر اسپلیت به ارزش ریالی دو میلیارد ریال را در راستای عمل به مسئولیت ‌های اجتماعی به این مناطق ارسال کرد و در اختیار زلزله زدگان قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی، گفت: این ۲۰ دستگاه کولر اهدایی نصف هزینه آن از طریق کمک‌های کارگران و پیمانکاران این شرکت با اقدامی جهادی جمع آوری شده است و این خود نشان از حس انسان دوستی پرسنل این مجموعه تولیدی است.

قاسمی گفت: این کمک ها هرچند که از نظر مادی ارزش چندانی ندارد؛ اما ما باید با تمام توان کنار هم استانی ‌های خود در شرایط دشوار باشیم تا هرچند کوچک از آلام وارده به آنها کاسته شود.

او در پایان گفت: مجموعه آلومینیوم المهدی خود را موظف به انجام کمک‌ها در قالب عمل به مسئولیت‌ های اجتماعی می‌داند و از هیچ کمکی در این راه دریغ نمی‌کند.

تعداد بازدید : 693

ثبت نظر

ارسال