Fa En پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 ساعت 13 و 41 دقیقه

آلومینیوم هزار صادرکننده نمونه استان کرمان شد

آلومينيوم هزار صادرکننده نمونه استان کرمان شد

باشگاه آلومینیوم: همایش بزرگداشت روز صادرات در هتل کاروانسرای کاروانیکا کرمان برگزار شد و از صادرکنندگان برتر استان کرمان تجلیل شد.

پنجشنبه 21 اردیبهشت 1402 ساعت 12:56

به گزارش باشگاه آلومینیوم، در این مراسم که با حضور استاندار کرمان، معاون سازمان توسعه و تجارت، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و سایر مسئولان و مدیران استانی برگزار شد، از صادرکنندگان برتر استان از جمله شرکت آلومینیوم هزار به عنوان واحد نمونه در حوزه صادرات غیرنفتی در سال ۱۴۰۱ تجلیل به عمل آمد.

شرکت صنایع آلومینیوم هزار از سال 1395 تحت نظارت هیئت تصفیه درآمده است و توانسته است با وجود همه شرایط تاکنون به فعالیت خود ادامه دهد.

با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال 1401 به عنوان تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین این مجتمع عظیم تلاش بی‌وقفه‌ای نمود تا با ایجاد انگیزه در بین کارکنان و مدیران به تعهدات خود در قبال فرمایشات مقام معظم رهبری و کشور عزیزمان عمل نماید و توانست در طی این سال‌ها به نیروی انسانی شاغل خود تعداد 145 نفر اضافه نماید که در این راستا موفق به کسب نشان کار آفرین برتر استانی نیز گردیده است.

استان کرمان در زمینه صادرات محصولات کشاورزی اعم از پسته، خرما، مغز پسته و صنایع معدنی سوابق درخشانی دارد.

شرکت صنایع آلومینیوم هزار با شناخت دقیق از بازار خارجی، در حوزه صادرات نیز گام‌های موثر برداشته و با تولید محصولات با کیفیت از جمله تولید فویل خانگی و لفافه‌های درب آب معدنی توانست بخشی از بازار صادرات را به خود اختصاص دهد و به عنوان واحد نمونه در حوزه صادرات غیرنفتی سال 1401 انتخاب گردد و برگ زرین دیگری را در کارنامه خود ثبت نماید.

در این مراسم مهندس ذبیح ا.. خوارزمی مدیر تصفیه این مجموعه، تندیس و لوح تقدیر صادرکننده نمونه را دریافت نمود.

کسب این موفقیت بزرگ را به مدیران و کلیه همکاران در شرکت آلومینیوم هزار تبریک می گوییم.

تعداد بازدید : 2758

ثبت نظر

ارسال