Fa En جمعه 10 فروردین 1403 ساعت 2 و 10 دقیقه

نرخ‌گذاری فلزات نیازمند مداخله‌ جدی نهادهای نظارتی شد؛

افزایش نگران‌کننده نرخ‌های فروش "فایرا"

افزایش نگران‌کننده نرخ‌های فروش "فایرا"

باشگاه آلومینیوم: براساس گزارش عملکرد ماهانه شرکت آلومینیوم ایران در مردادماه، همچنان شاهد افزایش نرخ‌های چشمگیر شمش بیلت، آلیاژ و ...، هستیم.

چهارشنبه 5 شهریور 1399 ساعت 13:15

به‌گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از بورس‌نیوز، به‌نظر می‌رسد که نمونه‌های بارزی از افزایش نرخ‌های غیرمنطقی فلزات اساسی اعم از انواع فولاد و آلومینیوم و مس را می‌توان به‌راحتی در گزارش‌های عملکرد ماهانه شرکت‌های فعال در بورس مشاهده کرد.

رخدادی که نه‌تنها از دغدغه‌های اصلی سرپرست جدید وزارت صنعت، قوه قضائیه و حتی رهبر نیز بوده بلکه به اصلی‌ترین دغدغه صنایع پایین‌دستی نیز مبدل شده است.

بر اساس گزارش عملکرد ماهانه شرکت آلومینیوم ایران در مرداد ماه، همچنان شاهد افزایش نرخ‌های چشمگیر شمش بیلت، آلیاژ و ...، هستیم.

همانگونه که در جدول فوق نیز مشاهده می‌شود، در عملکرد مردادماه شرکت شاهد رشد دسته‌جمعی و البته نگران‌کننده نرخ‌های فروش انواع محصولات آلومینیوم ایران درمقایسه با تیرماه هستیم.

درمجموع کل مبالغ فروش شرکت در مردادماه ۷.۱۷۳ میلیارد ریال بوده که این مبلغ با توجه به ۲۳.۸۴۴ میلیارد ریال فروش ۵ ماهه نخست سال جاری، عملکردی مطلوب به‌نظر می‌رسد.

این موضوع که این روند افزایشی با شرایط کنونی کشور همچنان ادامه می‌یابد یا خیر سوالی است که می‌بایست از مدیران ضعیف و شاید ناآگاه وزارت صنعت پرسید.

تعداد بازدید : 885

ثبت نظر

ارسال