Fa En چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 ساعت 12 و 29 دقیقه

افزایش تقاضای قراضه فلزات چین

افزایش تقاضای قراضه فلزات چین

باشگاه آلومینیوم: شاخه بازیافت CMRA انجمن صنعت فلزات غیرآهنی چین با استناد بر نگرانی ها از کمبودهای احتمالی مواد اولیه، خواستار تداوم حمل قراضه مس و آلومینیوم شد.

یکشنبه 26 مرداد 1399 ساعت 12:8

به گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از کانال تلگرامی جعفری طهرانی،‌ رویترز گزارش داد؛ استانداردهای جدید قراضه مس و آلومینیوم با عیار بالا از اول جولای تاثیرگذار بوده اما مقامات هنوز برنامه دقیقی درمورد اجرای این استانداردها ارائه نکرده اند.

علاوه بر این، مقررات جدید باطله های جامد در ماه سپتامبر به اجرا در می آید و همین امر بسیاری از شرکت های حمل و نقل خارجی را مجاب کرده که از ترس عدم خرید، سفارشات حمل باطله های جامد را متوقف می کنند.

شرکت A.P. Moller-Maersk به عنوان برترین شرکت حمل کانتینری جهان، ماه گذشته اعلام کرد که پذیرش قراضه از ماه سپتامبر به مقصد چین و هنگ کنگ را متوقف کرده است.

در بیانیه CMRA آمده است اگر شرایط ادامه یابد، شرکت ها با مشکلات جدی مانند کمبود مواد اولیه، توقف تولید و از بین رفتن مشاغل روبرو خواهند شد.

برآوردهای رویترز نشان می دهد، چین سهم واردات 2020 را برای قراضه مس 728 هزار و 610 تن، قراضه آلومینیوم 694 هزار و 769 تن و قراضه فولادی 20 هزار و 500 تن تصویب کرده است.

تعداد بازدید : 760

ثبت نظر

ارسال