Fa En دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 4 و 14 دقیقه

افتتاح پروژه بازیافت ماسه شرکت ریخته‌گری آلومینیوم ایران خودرو

افتتاح پروژه بازیافت ماسه شرکت ریخته‌گری آلومینیوم ایران خودرو

باشگاه آلومینیوم: با حضور استاندار زنجان پروژه‌های مختلف صنعتی و گردشگری در شهرستان ابهر افتتاح شد.

دوشنبه 6 شهریور 1402 ساعت 9:9

باشگاه آلومینیوم- همزمان با چهارمین روز از هفته دولت ۵ شهریور ماه با حضور محسن افشارچی استاندار زنجان پروژه‌های مختلفی در شهرستان ابهر اشاره کرد که یکی از این پروژه‌ها پروژه هتل ملل مجتمع اقامتی پاسارگاد ابهر است.

این هتل با اعتباری بالغ بر ۱۹۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در مجتمع اقامتی پاسارگاد ابهر احداث شده است و با راه‌اندازی آن برای ۱۰۰ نفر اشتغال‌زایی خواهد شد.

افتتاح صنایع فولادی صدرای غرب ابهر از دیگر پروژه‌های افتتاحی امروز در ابهر بود که این واحد تولیدی نیز با اعتباری بالغ بر ۱۰۴ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی احداث شده است. این واحد تولیدی  ظرفیت تولید ۳۵۰۰۰ تن انواع سیم مفتولی در سال را دارد و  با افتتاح این واحد تولیدی برای ۵۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

از دیگر پروژه‌های افتتاحی این هفته نیز در ابهر افتتاح پروژه بازیافت ماسه شرکت ریخته‌گری آلومینیوم ایران خودرو بود که فاز اول این پروژه ظرفیت بازیافت روزانه ۵۰ تن ماسه ریخته‌گری را داشته و در فاز بعدی ظرفیت بازیافت ۷۰ تن ماسه را ایجاد خواهد کرد. این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال درشهرستان ابهر احداث گردیده است و نقش موثری در حوزه بازیافت ایفا خواهد کرد.

شرکت ریخته‌گری آلومینیوم ایران خودرو تولیدکننده همه قطعات موتوری (آلومینیومی) ایران خودرو است. در ادامه این سفر همچنین شرکت تولید آب معدنی زرنوش سیوان نیز که از واحدهای راکد به چرخه تولید بازگشته شهر ابهر است نیز افتتاح شد.

منبع:ایسنا

تعداد بازدید : 1268

ثبت نظر

ارسال