Fa En سه شنبه 29 اسفند 1402 ساعت 13 و 31 دقیقه

افتتاح مرکز جوارکارگاهی در شرکت ماهد آلومینیوم اراک

افتتاح مرکز جوارکارگاهی در شرکت ماهد آلومینیوم اراک

باشگاه آلومینیوم: مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی در این آیین گفت: در راستای گسترش آموزش های مهارتی در صنایع و بنگاه های اقتصادی مرکز جوارگاهی آموزش مهارتی در شرکت ماهد آلومینیوم اراک افتتاح شد.

دوشنبه 27 بهمن 1399 ساعت 12:19

به گزارش باشگاه آلومینیوم، منصور جلیلوند، با بیان اینکه لازمه توسعه چرخ تولیدات داخلی در داشتن تنکسین های متخصص است، افزود: یکی از اهدافی که سازمان آموزش فنی و حرفه ای دنبال می کند ارتقاء مهارت تکنسین‌ ها، کارگران و کارکنان صنایع و صنوف است، برهمین اساس راه اندازی مراکز جوار کارگاهی را در دستور کار خود قرارداده است.

وی ابراز کرد: تعامل با صنایع و صنوف، رمز موفقیت آموزش‌های مهارتی مبتنی بر نیاز بازار کار بوده است و ایجاد مراکز آموزش فنی و حرفه ای جوار کارگاهی، افزایش بهره‌وری و کاهش ضایعات ناشی از کار را به دنبال خواهد داشت.

جلیلوند ادامه داد: امید است با استقرار سیستم‌های آموزشی و مراکز جوار کارگاهی در صنایع بتوان گام موثری در جهت افزایش بهره وری و نیل به اهداف کمی و کیفی صنایع استان برداشت.

وی در پایان یادآور شد: شرکت ماهد آلومینیوم با بیش از یک دهه فعالیت در صنعت آلومینیوم، در ساخت مواد نما (دیوار پرده، مواد زیر ساخت برای کامپوزیت و غیره)، درها و پنجره‌ها مشارکت فعال دارد.

تعداد بازدید : 1581

ثبت نظر

ارسال