Fa En جمعه 10 فروردین 1403 ساعت 13 و 54 دقیقه

ادامه رشد نرخ‌های فروش محصولات "فایرا" در شهریور ماه

ادامه رشد نرخ‌های فروش محصولات "فایرا" در شهریور ماه

باشگاه آلومینیوم: عملکرد ماهانه شرکت آلومینیوم ایران در شهریور ماه، همچنان شاهد افزایش نرخ‌های چشمگیر شمش بیلت، آلیاژ و ...، هستیم.

شنبه 5 مهر 1399 ساعت 15:15

به گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از بورس نیوز، دیگر افزایش نرخ‌های فروش انواع محصولات فلزی به قدری زودهنگام و محسوس شده که باورش برای بسیاری از فعالین اقتصادی دشوار است. کافی است نگاهی به روند رشد نرخ‌های فروش شرکت آلومینیوم ایران در ماه‌های اخیر بیندازیم تا تصور آنچه در صنایع پایین دستی و در قیمت تمام شده مصرف کنندگان در حال وقوع بوده بیش از پیش آشکار شود.

 

بر اساس گزارش عملکرد ماهانه شرکت آلومینیوم ایران در شهریور ماه، همچنان شاهد افزایش نرخ‌های چشمگیر شمش بیلت، آلیاژ و ...، هستیم.

همانگونه که در جدول فوق نیز مشاهده می‌شود، در عملکرد شهریور ماه شرکت شاهد رشد دسته‌جمعی و البته نگران کننده نرخ‌های فروش انواع محصولات آلومینیوم ایران در مقایسه با مرداد ماه هستیم. در مجموع کل مبالغ فروش شرکت در شهریور ماه ۵.۷۱۲ میلیارد ریال و البته در حدود ۱.۵۰۰ میلیارد ریال کمتر از فروش مرداد ماه بوده که این مبلغ با توجه به ۲۹.۵۴۳ میلیارد ریال فروش ۶ ماهه نخست سال جاری، عملکردی مطلوب به نظر می‌رسد.

این موضوع که این روند افزایشی با شرایط کنونی کشور همچنان ادامه می‌یابد یا خیر سوالی است که می‌بایست از مدیران ضعیف و شاید ناآگاه وزارت صنعت پرسید.

تعداد بازدید : 615

ثبت نظر

ارسال