Fa En شنبه 1 اردیبهشت 1403 ساعت 6 و 41 دقیقه

احیا خط ۲، قهرمان مسابقات فوتسال کارگری آلومینیوم المهدی شد

احیا خط ۲، قهرمان مسابقات فوتسال کارگری آلومینیوم المهدی شد

باشگاه آلومینیوم: بازی فینال و رده بندی مسابقات فوتسال ویژه کارکنان شاغل در شرکت آلومینیوم المهدی با حضور احمد مرادی نماینده مجلس، قاسمی مدیرعامل محترم شرکت آلومینیوم المهدی، نوبانی شهردار بندرعباس، اسحق جعفری عضو هیات مدیره پالایشگاه نفت بندرعباس، سرگرد مهدی قنبری فرمانده بسیج ادارات کارگری و کارخانجات سپاه ناحیه بندرعباس، علیرضا کناری زاده پیشکسوت داوری لیگ برتر فوتبال و تنی چند از معاونین، مدیران و کارکنان شرکت آلومینیوم المهدی برگزار شد.

شنبه 28 خرداد 1401 ساعت 11:21

به گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از ایلنا، در همین راستا بهزاد نامورجاه رئیس ورزش و خانواده شرکت آلومینیوم المهدی اعلام کرد: در بازی رده‌بندی تیم های تعمیرات کرین و کنترل کیفیت به مصاف هم رفتند که در پایان تیم تعمیرات کرین با نتیجه ۵ بر ۰ از سد کنترل کیفیت گذشت و در جایگاه سوم قرار گرفت.

در بازی فینال این دوره از مسابقات نیز تیم فوتسال احیا خط ۲ توانست با نتیجه ۱ بر ۰ احیا خط یک (الف) را شکست دهد و به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد.

این رقابت ها با حضور ۱۲ تیم از روز شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه در دو گروه در سالن ورزشی کارگران آغاز شد و پس از ۱۳ روز رقابت پایان یافت.

تیم های احیا خط یک(الف)، کنترل کیفیت، خدمات، تعمیرات برق، آندسازی، آبرسانی، احیا خط ۲، تعمیرات کرین، کنترل فرآیند، پیگیری های ویژه، احیا خط یک(ب) و ترابری مواد در این دوره از رقابت ها حضور داشتند.

تعداد بازدید : 768

ثبت نظر

ارسال