Fa En جمعه 14 اردیبهشت 1403 ساعت 2 و 58 دقیقه

احمدی‌نژاد: به لحظه برخورد نهایی نزدیک می‌شویم/ اگر دولت نیم ساعت حرف بزند، قیمت سوراخ موش بالا می‌رود!

احمدی‌نژاد: به لحظه برخورد نهایی نزدیک می‌شویم/ اگر دولت نیم ساعت حرف بزند، قیمت سوراخ موش بالا می‌رود!

احمدی‌نژاد در جمع صمیمی حامیان خود گفت: می‌گویند منحرف شده‌ای، اگر خط راست این است که مخالفان دولت می‌گویند، ما از اول هم منحرف بودیم و گفتیم که شما را قبول نداریم!

جمعه 3 اردیبهشت 1400 ساعت 12:36

سایت دولت ما نوشت: دکتر احمدی‌نژاد در جمع صمیمی حامیان خود گفت: می‌گویند منحرف شده‌ای، اگر خط راست این است که مخالفان دولت می‌گویند، ما از اول هم منحرف بودیم و گفتیم که شما را قبول نداریم! 

به گزارش دولت ما قرار نبود مطالب جزئی مطرح شده در این نشست به این شکل رسانه‌ای شود اما به دلیل رفتار سخیف جماعت تکفیری که به روایت وارونه ماجرا آن هم توسط عوامل نفوذی! پرداختند، حاشیه‌نگاری‌های دولت ما در قالب نکات و محورهای اصلی قابل انتشار را منتشر می‌کنیم تا گامی در جهت روشنگری اذهان دوست‌داران دکتر برداشته باشیم.

نشست صمیمی حامیان گفتمان انقلاب اسلامی، از ساعت ۹ صبح روز پنج‌شنبه، ۱۲ آبان ماه در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی آغاز و هنگام اذان ظهر پایان یافت. 

سخنران اول آقای امیدی، مدیرکل سیاسی امنیتی نهاد ریاست‌جمهوری بود. 

بلافاصله پس از امیدی، دکتر احمدی‌نژاد، بهداد، ثمره‌هاشمی، زریبافان و خانم دکتر مجتهدزاده در محل استقرار سخنران کنار رییس‌جمهور نشستند. 

حمید سوریان و یوسف کرمی از ورزشکاران حاضر در سالن بودند

امیدی از حاضران که پس از ماه‌ها تخریب حامیان رییس‌جمهور، همچنان بر اعتقاد خود محکم و استوار مانده بودند تشکر کرد. 

امیدی با اشاره به نشست صمیمی شوراهای راهبردی با حضور رییس‌جمهور که اسفندماه گذشته برگزار شد گفت پس از نشست سال گذشته با بسیاری از حامیان رییس‌‌جمهور در استان‌ها برخورد شد و برخی از حاضران آن نشست مورد بازخواست قرار گرفته و با مجازات‌هایی چون عزل، جابجایی و تبعید مواجه شدند به همین دلیل امروز بسیاری از حاضران با نام مستعار حضور یافته‌اند تا با لو رفتن لیست، مجبور به پاسخ‌گویی به جرم نکرده نشوند! 

امیدی از حلقه‌هایی سخن گفت که هر روز تنگ‌تر می‌شود و حامیان دولت مجبورند اثبات کنند که رییس‌جمهورشان ولایت‌مدار است و فراماسون و سکولار نیست! 

حاضران با شعار «یار علی در نهروان سکوتو بشکن قهرمان» از رییس‌جمهور خواستند روشنگری کند. 

دکتر احمدی‌نژاد مثل همیشه با دعای اللهم عجل لولیک الفرج سخنان خود را شروع کرد و نکاتی گفت که بخشی از آن‌ها در ادامه می‌آید: 

دکتر با اشاره به نشست پارسال گفت شرایط به گونه‌ای نبود که دور هم جمع شویم و مطالبی را مطرح کنیم. 

ایستادن بر خط مستقیم الهی بر عدالت، توحید و ولایت به این سادگی‌ها نیست، اگر فهم مسایل به این سادگی بود که کسی گمراه نمی‌شد. اگر کسی در چنین موضع خدمتی قرار گیرد که من قرار گرفته‌ام، شاید حدود ۱۰ درصد از حرف‌هایش را بتواند بزند، حدود ۲۵ درصدش را شاید بتواند در آینده بگوید و حدود ۶۰ درصدش را هرگز نمی‌تواند بگوید، چون مصالح بالاتری هست، ما که نیامده‌ایم فقط خودمان را حفظ کنیم، آمده‌ایم که پرچم و عزت ایران اسلامی بماند

می‌گویند منحرف شده‌ای، اگر خط راست این است که مخالفان دولت می‌گویند، ما از اول هم منحرف بودیم و گفتیم که شما را قبول نداریم!

سال ۸۳ یکی از همین آقایان آمد و تحلیلی کرد و گفت برای ریاست‌جمهوری ما به آقای دیگری فکر می‌کردیم‌(ت) دیدیم او نمی‌تواند، تو آماده‌ای؟ گفتم متوجه ابعاد و تبعات حرفی که می‌زنی هستی؟ اگر یک نفر مثل من از متن پابرهنه‌ها رییس‌جمهور شود یک انقلاب دوباره است، بساط اشرافی‌گری و شاهنشاهی و خانواده تباری و بچاپ بچاپ را جمع می‌کنم، تو تحمل داری!؟ 

سرزده به روستایی محروم در خراسان جنوبی رفتم، وقتی رسیدم می‌خواستم زمین دهان باز کند و بروم زیر زمین، ما مسئولیم و اینهمه فقر!؟ عده‌ای دارند منفجر می‌شوند از بسکه خورده‌اند و ... 

فراموش نکرده‌اید سال ۸۳ را که کسی جرات دفاع از شهدا و دفاع مقدس را نداشت و در تریبون رسمی می‌گفتند دوران امام تمام شده و به موزه تاریخ پیوسته، کسی هم چیزی نگفت! 

غرب تمام قوای خود را بسیج کرده که بزند و کار را تمام کند، مثل روز روشن است که ناتو برای حمله به ایران له له می‌زند.

شرایط عادی نیست، داریم به لحظه برخورد نهایی نزدیک می‌شویم البته این برخورد الزاماً برخورد نظامی نیست و ممکن است برخورد سیاسی و ... باشد.

 

 

تعداد بازدید : 866

ثبت نظر

ارسال