Fa En یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 ساعت 8 و 33 دقیقه

سرمایه‌گذاری شرکت پایروتک در دوبی

سرمایه‌گذاری شرکت پایروتک در دوبی

باشگاه آلومینیوم: شرکت پایروتک (Pyrotek) اعلام نموده که در ماه نوامبر، عملیات ساخت یک واحد تولیدی جدید برای کمک به صنعت آلومینیوم منطقه را به اتمام خواهد رساند.

یکشنبه 14 مهر 1398 ساعت 20:40

به‌گزارش باشگاه آلومینیوم، این واحد در زمینی به مساحت ۶۶ هزار مترمربع و در قلب منطقة آزاد جبل‌علی بنا شده است. یکی از مزایای این واحد تولیدی، نزدیکی آن به شرکت اگا (اماراتز گلوبال) است. اگا شرکتی است که دارای واحدهای تولیدی در دوبی و ابوظبی بوده و همچنین یک واحد تصفیه در ابوظبی دارد.

واحد جدید پایروتک، چندین خط تولید خواهد داشت و برروی تولید محصولات سفارشی متمرکز خواهد بود. احداث این واحد تولیدی تجارت را در منطقة آزاد جبل‌علی تسهیل می‌کند.

شرکت پایروتک 20 سال است که در دوبی فعال است و در‌حال‌حاضر دارای مرکز فروش و انبار در این منطقه بوده و به کشورهای امارات، عمان، اردن، مصر، لبنان و آفریقای‌شمالی خدمات‌رسانی می‌کند. علاوه‌ بر ارائه خدمات در عرصة صنعت آلومینیوم، این شرکت در صنعت شیشه، فولاد و صنایع مرتبط با کنترل صدا نیز فعال است.

شرکت پایروتک در ۸۰ منطقه در ۳۵ کشور مختلف جهان فعالیت می‌کند. این شرکت با بیش از ۴۷ سال سابقة فعالیت در عرصة صنعت آلومینیوم، یکی از شرکت‌های فعال در منطقة خلیج‌فارس محسوب می‌شود.

تعداد بازدید : 772

ثبت نظر

ارسال