Fa En سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 ساعت 15 و 28 دقیقه

«صنایع آلومینیوم ماندگار» ثابت‌قدم در نوآوری و کیفیت

«صنایع آلومینیوم ماندگار» ثابت‌قدم در نوآوری و کیفیت

باشگاه آلومینیوم: برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره تهران، فرصتی بود برای شرکت صنایع آلومینیوم ماندگار تا با معرفی جدیدترین دستاورد منحصر بفرد خود به بازدیدکنندگان این نمایشگاه، جلوه‌ای نو ارائه نماید برای رسمی کهن.

دوشنبه 3 مهر 1402 ساعت 12:38

به گزارش باشگاه آلومینیوم، آخرین خروجی موفق واحد تحقیق و توسعۀ ماندگار، درست پیش از نمایشگاه به بار نشست؛ به‌گونه‌ای که در ایام نمایشگاه این عضو جدید خانوادۀ ماندگار، بدون نام‌گذاری قطعی، برای دوست‌داران ماندگار رونمایی شد؛ رنگی که پس از نمایشگاه، سبز طلایی یا Green Gold نامیده شد.

پس از سابقۀ درخشان ماندگار در ارائه خانواده‌های وزین Antique (ASN) و Elegance (ASP) در سال 1394، خانوادۀ شگفت‌انگیز Hue (GT) در سال 1395 و رنگ Antique Gold در سال 1401، گویی نگاه بازدیدکنندگان به‌دنبال شگفتانه‌ای جدید در غرفۀ ماندگار بوده و وقتی این نگاه‌های کنجکاو با رنگ جدید Green Gold تلاقی می‌نمود، انگار برقی ناشی از رضایت و تحسین به آن اضافه می‌شد.

Green Gold رنگی است جدید که ذیل کلیۀ گروه محصولات ماندگار قابل عرضه است این اولین توصیفی بود که بهمن کوهکن درخصوص رنگ جدید ارائه نمود.

مدیر تحقیق و توسعۀ ماندگار افزود: Green Gold کلیۀ آزمایش‌های کیفیت و دوام را با موفقیت گذرانده و با سطح کیفی استاندارد ماندگار، آمادۀ عرضۀ به علاقمندان می‌باشد. وی ادامه داد: مهم‌ترین ویژگی Green Gold اینست که هیچگونه وابستگی به مواد اولیۀ تجاری موجود در بازار نداشته و مبانی شیمیایی این رنگ کاملاً در ماندگار توسعه داده شده است.

مدیر فروش ماندگار درخصوص Green Gold اظهار داشت: استقبال از رنگ جدید Green Gold طی روزهای نمایشگاه بسیار گسترده بود. با اینکه اختلاف‌نظرهایی درخصوص طیف رنگی Green Gold بین مخاطبین وجود داشت، لیکن درخصوص جذابیت و کاربردی بودن Green Gold اتفاق‌نظر قاطعی وجود داشت. فاطمه بیات افزود: برای اولین‌بار در تاریخ ماندگار، پیش از نامگذاری یک محصول جدید، برای آن سفارش قطعی دریافت نمودیم که این خود نشان از اعتماد بالای مشتریان به ماندگار و همچنین توانمندی ماندگار در نوآوری متناسب با نیاز بازار است.

موضوعاتی ازقبیل خلق محصولات جدید در ماندگار، خروجی یک فرهنگ کاری نهادینه در این شرکت است. امیرعباس شفیعی ادامه داد: ما در ماندگار توجه ویژه‌ای به حرکت در چرخۀ بهبود مستمر نموده و تلاش می‌کنیم تعالی سازمانی ماندگار را شناسایی و تعریف نموده و پیکان حرکتی خود را به‌سمت این هدف نشانه رویم. مدیرعامل ماندگار ادامه داد: خروجی‌هایی ازقبیل محصولات نوآورانه و کیفیت تضمین‌شده، به مثابۀ بخش قابل مشاهده‌ای از یک کوه یخ هستند که بر پایۀ انبوهی از زیرساخت‌های فنی، کیفی، فرآیندی و ... استوار شده‌اند که طی سالیان متمادی در ماندگار ایجاد شده و به یک فرهنگ سازمانی منحصر بفرد تبدیل شده است.

بنیانگذار و مالک ماندگار اینگونه سخن خود را به پایان برد: اگر فرهنگ کار گروهی در شرکتی نهادینه نشده باشد، دستیابی به موفقیت، امری اگر نه محال، که بسیار دشوار خواهد بود و قطعاً ماندگار نیز از این قاعده مستثنی نیست.

تعداد بازدید : 1146

ثبت نظر

ارسال