Fa En جمعه 21 اردیبهشت 1403 ساعت 12 و 44 دقیقه

یالثارات ناگفته احمدی‌نژاد از اختلاس را لوداد

یالثارات ناگفته احمدی‌نژاد از اختلاس را لوداد

منصور آریا برخلاف آنچه برخی از نشریات و سایت‌ها ادعا كرده‌اند هیچ رفت‌وآمدی به دفتر رئیس‌جمهور نداشته، بلكه بیشتر رفت‌و‌آمدهایش با افرادی به نام (م.ه) محسن رضایی، علی لاریجانی، علی مطهری، قالیباف و احمد توكلی بوده است.

یکشنبه 27 شهریور 1390 ساعت 21:0

هفته نامه لثارات در ستون سیاست به روایت یك همولایتی كه نگاهی طنز به موضوعات دارد در مطلبی تحت عنوان 3 هزار میلیارد نوشت:

آخرین اخبار از اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی بانك صادرات و هفت بانك دیگر حاكی است كه:

1- احمدی‌نژاد نام «امیر منصور آریا» عامل اختلاس فوق را به فهرست مفسدان اقتصادی موجود در جیب بغل كتش اضافه كرده تا در موقعش به حساب او و سایرین رسیده شود.

2- منصور آریا برخلاف آنچه برخی از نشریات و سایت‌ها ادعا كرده‌اند هیچ رفت‌وآمدی به دفتر رئیس‌جمهور نداشته، بلكه بیشتر رفت‌و‌آمدهایش با افرادی به نام (م.ه) محسن رضایی، علی لاریجانی، علی مطهری، قالیباف و احمد توكلی بوده است.

3- گفته می‌شود شخصی كه مسئول دفتر فردی به نام اكبر هاشمی است عامل اختلاس (منصور ابراهیمی) را تحریك و جادو نموده و فریب داده كه برود و بزرگ‌ترین اختلاس تاریخ ایران را در زمان دولت دهم انجام بدهد تا به این وسیله سیل اتهامات را به سوی احمدی‌نژاد روانه كرده و به گمان خویش، آبروی دولت عدالت‌محور و فسادستیز دهم را ببرد!

4- فردی كه در زمان‌‌های بسیار دور 123 میلیارد تومان در بانك صادرات اختلاس كرده بود و به حكم دادگاه به مرگ محكوم شد اما قرار است عامل اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی بانك صادرات به جای اعدام به تبعید در كیش محكوم شود تا هی خوش بگذراند و خجالت بكشد تا از شدت خجالت آب شود و حتی بمیرد.

5- روزنامه دولتی ایران و روزنامه‌های وزین متصل به دفتر رئیس‌جمهور («مثلا هشت صبح» یا «تماشاگرنماها» یا...) به‌عنوان پیشتاز و پرچمدار مقابله با اختلاس معرفی شده و از آنها تقدیر به عمل خواهد آمد و قرار است یك درصد از میزان كل اختلاس به‌عنوان جایزه به دكتر جوانفكر و سایر ژورنالیست‌های در خدمت دفتر رئیس‌جمهور اهدا شود.

تعداد بازدید : 900

ثبت نظر

ارسال