Fa En جمعه 21 اردیبهشت 1403 ساعت 23 و 44 دقیقه

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تهران برگزار می‌شود

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تهران برگزار می‌شود

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تهران 14 مهرماه با حضور مقامات کشور، نمایندگان مجلس، صنعتگران و بازرگانان داخلی و خارجی افتتاح می شود

چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 19:15

مجید هدایت معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، با اعلام این خبر افزود: دراین نمایشگاه بیش از 590 شرکت داخلی، در فضای نمایشگاهی به وسعت 23هزار متر مربع، توان صنعتی کشورمان را به نمایش خواهند گذاشت.

وی ادامه داد: 255 شرکت خارجی از اروپا، آسیا و آمریکای جنوبی نیز در فضای نمایشگاهی به مساحت 6000 متر مربع آخرین دستاوردهای خود را عرضه خواهند کرد که این امر، نشانگر بلااثر بودن تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران است. 

به گفته رئیس سازمان گسترش، مشارکت صنعتگران کشور در دو بخش خصوصی و دولتی در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تهران بعنوان بزرگترین گردهمایی صنعت کشور، نسبت به سال گذشته 15درصد در حوزه های مختلف رشد نشان می دهد.

هدایت با بیان اینکه ستاد تسهیل در نمایشگاه امسال غرفه اختصاصی برپا خواهد کرد، گفت: این ستاد به مسائل و مشکلات صنعتگران در طی روزهای برپایی نمایشگاه رسیدگی خواهد کرد.

 

وی افزود: نشست دولت با بخش خصوصی به منظور بررسی راهکارهای رفع موانع تولید و تجارت در کشور با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر اقتصاد و صنعتگران و بازرگانان در نمایشگاه امسال برگزار خواهدشد.  رئیس سازمان گسترش همچنین با اعلام این که شرکتهای داخلی با فناوری پیشرفته و "های‌تک" در نمایشگاه امسال جایگاه ویژه‌ای خواهند داشت، اضافه کرد: در این نمایشگاه، صنعتگران و دانشگاهیان نشست‌های مشترکی برگزار خواهند کرد و با حضور وزیر علوم، تفاهمنامه هایی به منظور پیوند بیشتر صنعت و دانشگاه امضا می‌گردد.

 

هدایت خاطرنشان کرد: همایش "جذب سرمایه گذاری خارجی" باهدف معرفی پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری کشور و با همکاری و مشارکت سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های فنی و اقتصادی ایران، همزمان با نمایشگاه برگزار خواهد شد.

 

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تهران، چهاردهم تا هفدهم مهرماه هر روزه از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاههای بین‌المللی پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

 

تعداد بازدید : 810

ثبت نظر

ارسال