Fa En شنبه 29 اردیبهشت 1403 ساعت 11 و 22 دقیقه

یارانه 12 روزمرداد کجا می رود؟

یارانه 12 روزمرداد کجا می رود؟

زمان واریز یارانه نقدی به هفته دوم هر ماه تغییر کرد

دوشنبه 10 مرداد 1390 ساعت 22:47

چندی بود که دولت در حال تدارک شرایط تغییر زمان واریز یارانه نقدی بود. پس از آن که اختلال در سیستم پرداخت الکترونیکی بانک ها به دلیل هجوم مشمولان دریافت یارانه نقدی همزمان با افزایش دریافت ها و پرداخت های اول هر ماه، درسرساز شد، قرار بر این شد که زمان واریز یارانه نقدی به هفته دوم هر ماه تغییر کند. بر این اساس مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه‌ها روز شنبه اعلام کرد:" یارانه نقدی مرحله ششم به‌ازای هرنفر 45500 تومان روز 12 مرداد ماه به حساب همه مردم واریز می‌شود و از همان روز قابل برداشت است."

اما دیدگاه خوانندگان خبرآنلاین در مورد این خبر که بیشتر به بیان سوال ها، ابهام ها، نقدها و اعلام تشکر آنها اختصاص دارد، خواندنی است:

·         1- منتقد: ایشان که نگفته اند که یارانه نقدی از این به بعد 12 هر ماه واریز می شود. پس هر ماه زمان واریز هی عقب تر می رود....

·         2- فرشاد: رییس جمهور که از افزایش یارانه نقدی متناسب با افزایش تورم در جامعه صحبت کرده بود. این کار را می کنند تا جامعه آماده باشد که تا پایان سال واریز یارانه به طور کامل قطع شود.

·         3- کنجکاو: لابد چند وقت دیگر هم دولت اعلام می کند که اگر آخر ماه واریز شود هماهنگی بهتری با زمان پرداخت پول آب و برق ایجاد می شود.این جوری عملا یک ماه را در سال 90 یارانه پرداخت نمی کنند.

·         4- بدون نام: یارانه این 12 روز بعلاوه 3 روز دیگر چه می شود؟

·         5- محمد: یعنی یارانه اسفندماه هم 12 فروردین سال 91 که تعطیل است، پرداخت می شود؟

·         6- فقیر: پس چرا زمان توزیع قبض های آب، برق، گاز و تلفن رو تغییر نمی دهند؟اگر اول ماه توزیع شوند که تا یارانه واریز شود، مهلت پرداخت قبض ها تمام می شود!

·         7- کارگر: پس خرید عید امسال را باید بیخیال شوم و از الان توی دل بچه هایم را خالی کنم.

·         8- بدون نام: ببخشید! پس یارانه شیر و محصولات لبنی چه می‌شود؟ در خبرها آمده بود که در پی قطع یارانه شیر سرانه مصرف لبنیات کاهش یافته است.

·         9- محرمی: باتشکرازدولت خدمتگذار بابت واریزنقدی یارانه ها.

 

تعداد بازدید : 1747

ثبت نظر

ارسال