Fa En جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 10 و 55 دقیقه

گازرسانی به واحدهای صنعتی با سرعت انجام می شود

گازرسانی به واحدهای صنعتی با سرعت انجام می شود

وزیر صنایع و معادن تصریح کرد: شرکت شهرک های صنعتی ایران و سازمان صنایع کوچک، با همکاری مسئولان شرکت های گاز منطقه ای در استان ها عملیات گازرسانی به واحدهای صنعتی را با سرعت انجام می دهند..

چهارشنبه 22 دی 1389 ساعت 19:33

وزیر صنایع و معادن تصریح کرد: شرکت شهرک های صنعتی ایران و سازمان صنایع کوچک، با همکاری مسئولان شرکت های گاز منطقه ای در استان ها عملیات گازرسانی به واحدهای صنعتی را با سرعت انجام می دهند.

علی اکبر محرابیان در پایان جلسه ستاد هدفمندسازی یارانه ها به واحد مرکزی خبر گفت: تا قبل از اجرای قانون هدفمندکردن یارانه ها حدود 15 درصد از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی فاقد گاز بودند که با توجه به هماهنگی های انجام شده و صدور مجوزهای لازم عملیات گازرسانی به این واحدها با سرعت انجام می شود.

وی گفت: اعتبارات لازم برای اجرای طرح گازرسانی به شهرک های صنعتی تخصیص یافته است و صاحبان واحدهای صنعتی برای تغییر سوخت و استفاده از گاز طبیعی باید هر چه سریعتر نسبت به انجام لوله کشی واحدهای خود اقدام کنند .

وزیر صنایع و معادن افزود : با توجه به فاصله زیاد شهرک های صنعتی در برخی استانها با شبکه اصلی گاز ، از این گروه از واحدهای صنعتی تا بهره مندی انها از گاز طبیعی حمایت می کنیم تا آسیبی متوجه انها نشود.

تعداد بازدید : 731

ثبت نظر

ارسال