Fa En دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 ساعت 8 و 11 دقیقه

کيفيت نان پس از هدفمندي يارانه‌ها افزايش پيدا نکرده است

کيفيت نان پس از هدفمندي يارانه‌ها افزايش پيدا نکرده است

دوشنبه 16 خرداد 1390 ساعت 17:27

نماينده مردم کرج و اشتهارد در مجلس، با انتقاد از کيفيت بد نان پيش از آزد شدن قيمت‌ها، گفت: در سراسر کشور از کيفيت خوب نان پس از اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها مي‌گويند، ولي اين مسئله در استان البرز تحقق پيدا نکرده است.
به گزارش موج، عزيز اکبريان گفت: پس از اجراي قانون هدفمند کردن يارانه‌ها و پرداخت جداگانه نان در استان البرز با وجود افزايش قيمت نان، فقط در يک ماه اول کيفيت نان خوب بود.
نماينده مردم کرج و اشتهارد در مجلس شوراي اسلامي، ادامه داد: در همه جاي کشور پس از اجراي قانون هدفمند کردن يارانه‌ها و پرداخت جداگانه يارانه نان، کيفيت آن هم افزايش پيدا کرد، ولي در استان البرز اين مسئله تحقق پيدا نکرد.
وي با بيان اين که نشست‌هاي مختلفي با مسئولان استاني در اين باره برگزار شده است، اظهار کرد: علت کيفيت نامطلوب نان در کرج مشخص نيست.
عضو کميسيون کميسيون صنايع و معادن مجلس در باره قول‌هاي داده شده از سوي فرماندار، استاندار و اداره کل بازرگاني استان البرز نيز توضيح داد: تا کنون تغييري در کيفيت نان کرجي‌ها مشاهده نشده است.
اکبريان با توجيه‌ناپذير خواندن اين مسئله، يادآور شد: اين اصلا خوشايند نيست زماني که به مردم قول بهبود کيفيت با شرط افزايش قيمت داده مي‌شود، آنها تنها بالا بردن قيمت‌ها را بينند.

 

تعداد بازدید : 1039

ثبت نظر

ارسال