Fa En شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 10 و 13 دقیقه

پیش فروش MG 2012 شوالیه در تهران

پیش فروش MG 2012 شوالیه در تهران

سه شنبه 3 آبان 1390 ساعت 19:52

در میان خودروهای وارداتی می‌توان MG را تازه نفس‌ترین خودرو واردشده به کشور دانست. قیمت این‌خودرو درون‌شهری نیمه‌لوکس هم در مقابل دیگر خودروهای وارداتی در این رده کمی قابل تحمل‌تر است.

حالا دور تازه از واردات جدیدترین مدل این خودرو شروع شده‌است و شرکت مدیاموتور که واردکننده خودروهای MG است از طریق نمایندگی‌های خود اقدام به پیش‌فروش MG شوالیه مدل ۲۰۱۲ کرده‌است. مسئول دفتر نمایندگی مدیاموتور در گفت‌وگو با تهران‌امروز تعداد خودروهای پیش‌فروشی را نامحدود دانست و تاکید کرد که هر فرد می‌تواند هر تعداد خودرو MG که می‌خواهد ثبت‌نام کند.

بر اساس گفته مسئول نمایندگی در ابتدای پیش خرید مبلغ ۳۴ میلیون تومان از سوی خریدار به نمایندگی پرداخت می‌شود و سند پیش‌خرید به متقاضی تحویل داده می‌شود و پس از یک ‌ماه، بعد از پرداخت مبلغ ۱۰ میلیون تومان خودرو تحویل متقاضی خواهد شد. وی قیمت تمام شده این خودرو را با احتساب تعرفه واردات و مالیات و … ۴۴ میلیون تومان عنوان کرد. گفتنی‌است که MG خودرو انگلیسی‌است که در حال حاضر در کشور چین و تحت نظارت یک شرکت خودروسازی انگلیسی تولید می‌شود. واردات این خودرو از سال ۸۸ آغاز شد و در ابتدا به‌دلیل اینکه برای ایرانیان نامی‌ آشنا نبود از فروش خوبی برخوردار نشد اما پس از اینکه ایرانیان با این خودرو آشنا شدند متقاضیان آن هم افزایش یافت. یکی از دلایل فروش بالای MG در کشور قیمت مناسب آن در مقابل امکانات نیمه‌لوکس خودرو است.

تعداد بازدید : 1633

ثبت نظر

ارسال