Fa En پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 ساعت 4 و 22 دقیقه

نمایندگان همچنان پیگیر استیضاح وزير نيرو

نمایندگان همچنان پیگیر استیضاح وزير نيرو

طراح استیضاح مجید نامجو وزیر نیرو گفت: این استیضاح منتفی نشده و به رغم وعده های وزیر برای تحقق خواسته های استیضاح کنندگان، طراحان هنوز به نتیجه قطعی نرسیدند.

یکشنبه 4 دی 1390 ساعت 17:34

موسی الرضا ثروتی نماینده بجنورد در مجلس با اشاره به موضوع استیضاح مجید نامجو وزیر نیرو گفت: هیچ یک از 62 نماینده طراح استیضاح امضای خود را پس نگرفته و طراحان همچنان پیگیر موضوع هستند.

 وی افزود: بعد از جلسه 2 ساعته طراحان استیضاح با حضور لاریجانی رئیس مجلس و نامجو که دوشنبه 28 آذر در دفتر رئیس مجلس برگزار شد، مقرر گردید تا طراحان استیضاح نشستی با هم داشته باشند و در خصوص آن تصمیم نهایی اخذ شود، اما این نشست هنوز برگزار نشد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه طراحان استیضاح این هفته تکلیف آنرا مشخص می کنند، گفت: وزیر نیرو وعده داده تا نظرات نمایندگان تامین و مشکلات حل شود و نمایندگان اگر به نتایج خود نرسند و اهداف آنها محقق نگردد، موضوع استیضاح را دنبال خواهند کرد.

 استیضاح نامجو با 62 امضاء در مجلس مطرح است و دوشنبه گذشته با حضو لاریجانی رئیس مجلس، نامجو و استیضاح کنندگان جلسه ایی برگزار شد اما تصمیم نهایی در خصوص استیضاح یا عدم آن به جلسه خود طراحان موکول شد.

 در این جلسه 25 نماینده امضا کننده استیضاح و برخی از نمایندگان غیر استیضاح کننده حضور داشتند. برخی از استیضاح کنندگان این جلسه را بی فایده می دانستند و آنرا ترک کردند چرا که آنها معتقدند وزیر قبلا هم قول داده و عمل نکرده وعده ها تکراری است.

 

 

تعداد بازدید : 894

ثبت نظر

ارسال