Fa En چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 ساعت 9 و 2 دقیقه

نحوه قیمت گذاری آجیل شب عید

نحوه قیمت گذاری آجیل شب عید

شنبه 14 اسفند 1389 ساعت 21:44

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار اعلام کرد علیرغم افزایش تقاضا برای آجیل شب چهارشنبه‌سوری و ایام نوروز، قیمت آجیل و خشکبار تغییری نخواهد داشت.

جواد اخوان گفت: امسال خشکبار فروشان با اختصاص ۱۸ غرفه در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در پارک ارم، ۱۸ غرفه در نمایشگاه حکیمیه، ۱۰ غرفه در نمایشگاه تختی ، ۱۰ غرفه در نمایشگاه خاوران و ۲۰ غرفه در مصلا حضور فعال تری نسبت به سال گذشته دارند.

بر اساس گزارش شبکه بازرگانی رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار درباره نحوه کنترل قیمت و کیفیت اقلام عرضه شده در بازار گفت: پس از اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها این اتحادیه نیز همسو با سیاست های دولت سعی در ثابت نگه داشتن قیمت کالاها ی خود داشته و با ذخیره سازی مناسب از افزایش بی رویه قیمت جلوگیری کرده است.

وی در ادامه تاکید کرد: قیمت آجیل و خشکبار عرضه شده در بازار نیز بر اساس کیفیت و درجه بندی آن تعیین می شود و مصرف کنندگان نیز اطمینان داشته باشند که شاهد افزایش قیمت در بازار آجیل نخواهند بود. و در حال حاضر صرفا قیمت دو قلم کالا گردو و انجیر به دلیل سرما زدگی باغ ها و خشکسالی افزایش یافته است اما در مجموع اقلام ارائه‌شده در نمایشگاه‌ها با ۱۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسد.

تعداد بازدید : 977

ثبت نظر

ارسال