Fa En سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 ساعت 15 و 1 دقیقه

مراسم شکرگذاري سلامت مقام معظم رهبري برگزار شد

مراسم شکرگذاري سلامت مقام معظم رهبري برگزار شد

مراسم تجليل از شهداي ترور و شکرگذاري سلامت مقام معظم رهبري در مسجد ابوذر و با حضور شهردار تهران و خانواده هاي شهدا، ايثارگران و مردم برگزار شد.

دوشنبه 6 تیر 1390 ساعت 22:7

در اين مراسم که به مناسبت ششم تير و سالروز ترور نافرجام مقام معظم رهبري در مسجد ابوذر، در اين مسجد برگزار شد، قاليباف شهردار تهان ابتدا با ذکر ارزش ايام ماههاي رجب و شعبان، مبعث را بزرگترين حادثه براي بشريت برشمرد و گفت: انگيزه از نزول وحي و قرآن اخلاق براي انسانهاست، اگر ما در جنبه هاي مختلف رشد داشته باشيم ولي در عرصه اخلاق پسرفت کنيم و بداخلاقي در جامعه شکل بگيرد از فلسفه نظام اسلامي فاصله گرفته ايم.
وي در ادامه با توجه به سالروز ترورنافرجام مقام معظم رهبري، به شخصيت ساده زيست ايشان اشاره و با ذکر نمونه اي از دقت رهبري در رعايت دقيق بيت المال و حقوق مردم چه پيش از انقلاب و چه پس از آن افزود: اين ساده زيستي زبانزد خاص و عام است به گونه اي که دشمنان و کينه ورزان، راديو ها و رسانه هاي ماهواره اي همگي اعتراف دارند.
قاليباف در ادامه شرايط زمان رهبري در زمان حضرت آيت الله خامنه اي را مشکل تر و سخت تر از زمان حضرت امام (ره) برشمرد و گفت: در زمان امام مخالفان ايشان قدرت مخالفت نداشتند و علاوه بر آن شرايط با دهه اول انقلاب متفاوت شده، نسل تغيير يافته است.
وي افزود: با همه اين احوال در گلوگاه هاي حياتي تصميمات و هدايت ايشان با فضل الهي و عنايت امام زمان (عج) به گونه اي بود که حوادث از سر انقلاب گذشت.
شهردار تهران به جنگ اول خليج فارس و درخواست برخي براي در کنار صدام قرار گرفتن اشاره کرد و گفت: در آن زمان رهبري فرمودند که جنگ صدام و رژيم صهيونيسي، جنگ دو باطل است.
وي مسئله هسته اي و موفقيت آن را نيز از جمله نمونه هاي مديريتي مقام معظم رهبري برشمرد.
در اين مراسم که سردار همداني، فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) نيز حضور داشت، بسيج دانش آموزي مسجد، سرودي را براي گرامي داشت رهبري اجرا کرد و يکي از جانبازان ترور نيز، چگونگي جانباز شدنش را به دست منافقان شرح داد.

 

تعداد بازدید : 901

ثبت نظر

ارسال