Fa En چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 ساعت 9 و 48 دقیقه

مدعی قوی‌ترین مرد ایران، چگونه آدم کشت؟

مدعی قوی‌ترین مرد ایران، چگونه آدم کشت؟

چهارشنبه 14 اردیبهشت 1390 ساعت 0:15

امیر قرایی یکی از قوی ترین مردان ایران و شرکت کننده مداوم مسابقه قویترین مردان ایران ، از سالها قبل با علی مقتول حادثه رفاقت داشت.

به‌رغم خبرهای منتشره در باره تسلیم امیر قرایی به پلیس امینت پس از انجام جنایت روز چهارشنبه جنت‌آباد،خبرهای شنیده حاکی از کذب بودن این مطلب و فراری بودن وی است.

اطلاعات دریافتی ما حاکی است امیر قرایی پس از ارتکاب قتل با شمشیر سامورایی بلافاصله از محل متواری شده و تحقیقات پلیس برای دستگیری وی تا کنون به جایی نرسیده است.

امیر قرایی یکی از قوی ترین مردان ایران و شرکت کننده مداوم مسابقه قویترین مردان ایران ، از سالها قبل با علی مقتول حادثه رفاقت داشت.

متهم اما سر مبلغ ۳ میلیون تومان پول با علی مشکل پیدا کرده و همین موضوع کدورتی عمیق را بین آنها ایجاد کرد.بر سر همین مسئله چندین بار بین آنها مشاجره پیش آمد و حتی یک بار نیز متهم به قصد تسویه حساب جلوی خانه مقتول رفته بود که با وساطت مادر علی قضیه خاتمه یافته بود.

روز حادثه مقتول با چند نفر از دوستان خود به سفره خانه ای سنتی در جنت آباد جنوبی رفته بود و در آنجا مهمانی را برگزار کرده بود.

حول و حوش زمان شام بود که امیر قرایی به همراه یکی از برادران خود شمشیر سامورایی به دست به در سفره خانه آمده و با ارسال پیامکی به مقتول وی را از حضور خود مقابل سفره خانه مطلع کرد.

وی در این پیامک از مقتول خواسته بود برای روشن شدن تکلیف ۳ میلیون تومان پول مقابل در بیاید.

مقتول نیز با یکی از دوستان خود سفره خانه را ترک کرده و نزد وی آمده بود.

پس از گفت و گویی مختصر بین طرفین به یکباره درگیری خونینی بین آنها پیش آمد و متهم با استفاده از شمشیر سامورایی ضربه‌ای محکم به مقتول وارد کرد. وی سپس ضربه ای نیز به دوست علی زد و ۴ انگشت وی را از دستانش جدا کرد.

متهم سپس محل حادثه را ترک کرده و مقتول نیز هنوز آنقدر سرپا بود که خود را به درمانگاهی در همان حوالی رساند اما دقایقی بعد برای همیشه از هوش رفت. با توجه به وخامت حال علی بلافاصله وی با آمبولانس به بیمارستان پیامبران در بلوار فردوس منتقل شد.

چند ساعت بعد انگشتان دوست علی که از محل حادثه در فریز گذاشته شده بود به دست او پیوند خورد اما پزشکان مرگ مغزی علی را به خانواده وی که در آن ساعت شب با گریه و زاری خود را به بیماستان رسانده بودند اعلام کردند.

خانواده مقتول نیز به‌رغم داغ بزرگی که از این خبر نابهنگام به آنها وارد شده بود دست به اقدامی انسان دوستانه زده واعضای سالم بدن وی را به بیماران نیازمند اهدای عضو اهدا کردند .

این پرونده همان ابتدا توسط پلیس امنیت پیگیری شد ولی تلاش ماموران برای دستگیری امیر قرایی به جایی نرسید.

سرانجام روز جمعه پرونده به دادسرای جنایی تهران فرستاده شد و بازپرس شهریاری دستور احضار پدر و یکی از برادران متهم را صادر کرد. بازجویی از این دو نفر پشت درهای بسته صورت گرفت.

تعداد بازدید : 1443

ثبت نظر

ارسال