Fa En یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 ساعت 1 و 45 دقیقه

ماجرای اولتیماتوم دوهفته ای احمدی نژاد به وزارت نیرو چه بود؟

ماجرای اولتیماتوم دوهفته ای احمدی نژاد به وزارت نیرو چه بود؟

وزیرنیرو تاکید کرد: درزمان اجرای قانون هدفمندی یارانه ها برای متمرکز کردن سامانه قبوض برق، رئیس جمهور تنها دو هفته فرصت داد که اینکار انجام شود.

چهارشنبه 2 شهریور 1390 ساعت 22:35

 وی گفت: کار ساده ای نبود متمرکز کردن یک سامانه که از تهران بتوانیم قبوض صادر شده تمام کشور را بررسی کنیم اما به هر حال با تلاش همکاران برقی ما این کار رادر زمان مقرر انجام دادیم.

به گفته مجید نامجو، تلاش همکاران وی  باعث شد که وزارت نیرو کمترین شکایت از جهت نوع عملکرد در خصوص هدفمندی داشته باشد.به نوعی در طول این مدت مردم از اشتباهات ما ننالیدن؛ انچه که ممکن است آنها را ناراحت کرده باشد افزایشی است که به صورت کلی اتفاق افتاده است.

این عضو هیات دولت در پاسخ به این سوال که اشاره ای به اولتیماتوم دوهفته ای رئیس جمهور برای ساماندهی قبوض برق داشتید.چرا این اولتیماتوم برای افزایش راندمان نیروگاه ها، کاهش تلفات شبکه و... داده نمی شود که قیمت تمام شده برق کاهش یابد، متذکرشد:این اولتیماتوم رئیس جمهور در راستای اجرای یک قانون بود.اجرای برنامه پنجم توسعه که در آن کاهش تلفات و افزایش راندمان نیروگاه ها در آن تاکید شده با قانون هدفمندی یارانه ها کاملا جداست. وقتی قانون برنامه پنجم بر تحقق افزایش راندمان نیروگاه ها و کاهش تلفات تاکیده کرده و برنامه مدونی برای آن است بنابراین به اولتیماتوم رئیس جمهوردیگر نیازی نیست.این دو از هم کاملا جداست.

تعداد بازدید : 930

ثبت نظر

ارسال