Fa En سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 ساعت 11 و 46 دقیقه

قصری مخوف با دیوارهایی از اجساد کودکان!

قصری مخوف با دیوارهایی از اجساد کودکان!

قصر ماشیکول فرانسه، یکی از مخوف ترین نقاط دنیاست؛ چرا که دیوارهای این قصر از اجساد کودکان مقتول فرانسوی بنا شده است.

 

>

چهارشنبه 2 آذر 1390 ساعت 21:13

شبکه رادیویی "پی ام سی" پرده دیگری از افتخارات ملی فرانسه را کنار زد.
در قرن پانزدهم، "جیل دورایس" شوالیه مشهور فرانسوی یکی از معروف ترین قاتلان سریالی کودکان خردسال فرانسوی بوده است.
مجری این شبکه رادیویی گفت: «در قرن پانزدهم جیل دورایس شوالیه مشهور فرانسوی یکی از معروف ترین قاتلان سریالی کودکان خردسال فرانسوی بوده است. در فاصله سال های 1432 و 1433 میلادی جنازه اولین کودک پیدا شد و پس از آن قتل ها یکی پس از دیگری به وقوع پیوستند.
کم کم تعداد قربانی ها زیاد شد اما هیچ ردّی از قاتل بی رحم آنها پیدا نمی شد. جیل دورایس در تمام این سال ها قربانیانش را در قصر ماشیکول یعنی در جایی که در آن زندگی می کرد به کام مرگ می کشاند.
اما بالاخره این شوالیه مشهور فرانسوی شناسایی و دستگیر شد البته وی مدتی بعد در 26 اکتبر 1440 میلادی در شهر نانت به دار مجازات آویخته شد و از آن به بعد، اقامتگاه وی به یکی از مخوف ترین نقاط دنیا تبدیل شده است.»
مجری رادیو پی ام سی در ادامه افزود: «گفته می شود این شوالیه قاتل، بعد از کشتن قربانی های کم سن و سالش، جنازه بیشتر آنها را داخل دیوار های این قصر مخفی می کرده است!»
مجری شبکه رادیویی پی ام سی اظهار داشت: «نکته عجیب اینجاست که بعدها که این مکان مورد جستجو قرار گرفت بعضی از جسدها به دلیل فرسودگی ساختمان از در و دیوار بیرون زده بودند، به خاطر همین، سفر به این منطقه از فرانسه و بازدید از قصر ماشیکول به تنهایی امکان پذیر نیست و افراد علاقه مند باید با یک گروه گردشگری همراه شوند.»
از نکات قابل توجه این ماجرا، ثبت چنین داستان مخوف و عجیبی در تاریخ می باشد و به طور طبیعی هر ملتی به پیشینه تمدنی و تاریخی خود شناخته می شود البته در هر جای دنیا، در جنگ ها، فجایع و جنایت های عجیب و غریبی اتفاق می افتاده ولی در غیر جنگ از یک شخصیت کشوری چنین جنایتی جای بسی شگفتی دارد و به نظر می آید ادعای متمدن بودن اروپایی ها بیش از پیش زیر سؤال می رود.

 

تعداد بازدید : 989

ثبت نظر

ارسال