Fa En دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 ساعت 9 و 39 دقیقه

فروش بنزین مخلوط با گازوئیل!!!!

فروش بنزین مخلوط با گازوئیل!!!!

به گزارش خبرگزاري فارس از میناب، طبق تحقیقات انجام شده میدانی، در اين جايگاه سوخت، مخلوطی از بنزین و گازوییل به جاي بنزين خالص به خودروها تحویل داده شده است.

سه شنبه 15 شهریور 1390 ساعت 20:49

در همین راستا یکی از دست‌اندرکاران شاغل در این جایگاه به خبرنگار فارس گفت: حدود ساعت 17 بود که به هنگام برداشتن دسته و تحویل سوخت به یکی از خودروهایی که برای سوخت‌گیری به جایگاه آمده بود متوجه شدم بنزین حالت چرب دارد و از حالت عادی خارج است که بلافاصله مسئول جایگاه را در جریان قرار دادم و در نهایت جایگاه را تعطیل کردیم.

وی افزود: قریب به 15 نفر از صاحبان خودروهایی که سوخت آلوده دریافت کرده‌اند به جایگاه مراجعه و با اعتراض، ابراز داشته‌اند که خودروشان معیوب شده و آسیب جدی دیده است.

وی در خصوص علت بروز این مشکل گفت: در حال حاضر مشخص نیست که مشکل از کجاست.

 این فرد ادامه داد: خط انتقال گازوییل و بنزین از مخزن و انبار به پمپ‌ها کاملا جدا است و احتمال نفوذ این دو سوخت به یکدیگر در این جایگاه به هیچ وجه وجود ندارد.

وی گفت: تشخیص این مشکل با کارشناس منطقه و كنترل كيفيت شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي است.

یکی از رانندگانی نیز که از جایگاه مذکور سوخت‌گیری کرده بود در ادامه به خبرنگار فارس این گونه گفت: پس از این که در این جایگاه سوختگیری کردم پس از طی چند کیلومتر متوجه شدم که ماشینم بسیار بد کار می‌کند، مقداری از بنزین را از باک ماشین خارج کردم و متوجه شدم که به جای بنزین آنچه در باک ریخته شده گازوئیل است.

بنزین مخلوط به گازوییل به سیستم انژکتور خودروها آسیب جدی وارد می‌کند.

‌تلاش خبرنگار فارس در این راستا با هدف کسب اطلاعات بیشتر در این مورد با توجه به نیاز به تماس با مسئولان مربوطه بی‌نتیجه ماند.

تعداد بازدید : 1161

ثبت نظر

ارسال