Fa En دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 14 و 39 دقیقه

علی دایی پدر فوتبال ایران است و باید ‌وزیر ‌شود

علی دایی پدر فوتبال ایران است و باید ‌وزیر ‌شود

چهارشنبه 1 تیر 1390 ساعت 20:16

نماینده اردبیل در مجلس خواستار معرفی علی دایی برای تصدی پست وزارت ورزش و جوانان شد و گفت که مجلس برای این امر و انتخاب آماده است.

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در جلسه سه‌شنبه پارلمان و در جریان بررسی رأی اعتماد به سجادی، طی تذکری با استناد به ماده 20 آئین‌نامه داخلی مجلس، اظهار داشت: بنده ضمن تشکر از رای وکلای ملت به لایحه وزارت راه و شهرسازی، امیدوارم نمایندگان هفته آینده به نیکزاد که برای تصدی این وزارتخانه به مجلس معرفی شده، رای بالایی بدهند. 

وی در ادامه با انتقاد از برنامه‌های ارائه شده از سوی سجادی برای تصدی وزارت ورزش و جوانان، گفت: آقای سجادی اصلا برنامه‌ای برای جوانان نداشت که یقینا رأیی هم نخواهد داشت. 

موسوی بر همین اساس یادآور شد: باید فردی که برای جوانان کشور محبوب است، برای تصدی این پست معرفی شود و بنده فکر می‌کنم که آقای علی دایی که پدر فوتبال ایران است، باید برای تصدی وزارت ورزش و جوانان معرفی شود و برای این انتخاب نیز مجلس آماده است. 
این سخنان موسوی با "دو دو " شدید نمایندگان به نشانه مخالفت روبرو شد. 

در ادامه این جلسه خلیل حیات‌مقدم نماینده مردم ماهشهر نیز در تذکری اظهار داشت: اگر نمایندگان از سخنان بنده ‌در موافقت با آقای سجادی ‌که در آن از لفظ " لجبازی "‌ استفاده کردم، ناراحت شده‌اند، عذرخواهی می‌کنم و بنده می‌دانم همکاران به هیچ وجه چنین اخلاقی ندارند که بخواهند در دادن رأی لجبازی کنند. 

 

تعداد بازدید : 1436

ثبت نظر

ارسال