Fa En جمعه 14 اردیبهشت 1403 ساعت 9 و 7 دقیقه

صندوق‌های صدقات تا سال آینده الکترونیکی می‌شوند

صندوق‌های صدقات تا سال آینده الکترونیکی می‌شوند

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان از الکترونیکی شدن پرداخت صدقات به وسیله صندوق صدقات الکترونیک و کارت بلیط چند منظوره تا سال آینده در اصفهان خبر داد.

یکشنبه 8 آبان 1390 ساعت 21:56

بهرام سوادکوهی در اصفهان با بیان اینکه اصفهان دارای بیشترین توزیع صندوق صدقات است، اظهار داشت: استان اصفهان صندوق صدقات بسیاری را در سطح شهر و نیز تعداد مشترکان بسیار زیادی را دارد به نحوی که در مقایسه با تهران با وجود دو برابر جمعیت اما کمتر از اصفهان صندوق صدقات دارند.

وی با بیان اینکه استان اصفهان 570هزار مشترک صندوق صدقات در حال حاضر دارد، افزود: در ساختار فیزیکی صندوق‌های صدقات تاکنون تغییرات عمده‌ای ایجاد شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان تصریح کرد: صندوق‌های صدقات حلقه واسط بین مشارکت‌های مردمی خیرین و فقرا و نیازمندان هستند که باید این ارتباط و تعامل بین خیرین و فقرا به مناسب‌ترین شکل حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه پیگیری‌های لازم برای الکترونیکی شدن پرداخت صدقات با بانک انصار و بانک شهر در حال رایزنی است، ادامه داد: طراحی‌های لازم برای این سیستم انجام اما هنوز اجرایی نشده است.

سوادکوهی اضافه کرد: در آینده امکان پرداخت صدقات از طریق کارت‌های بلیط چندمنظوره امکان‌پذیر می‌شود.

وی تاکید کرد: البته الکترونیکی شدن صندوق صدقات به تنهایی پاسخگو نیست و سایر روش‌ها همچنان در کنار این روش صدقات را جمع‌آوری می‌کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان همچنین از الکترونیکی شدن صندوق صدقات تا یک سال آینده در اصفهان خبر داد.

وی افزود: در حال حاضر شهر اصفهان موردنظر اجرای طرح است که به طور قطع به صورت پایلوت از ادارات کل اصفهان آغاز می‌شود.

 

تعداد بازدید : 811

ثبت نظر

ارسال