Fa En چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 ساعت 2 و 15 دقیقه

صدور روزانه 1800 قبض جریمه در بزرگراههای تهران

صدور روزانه 1800 قبض جریمه در بزرگراههای تهران

ماهانه 300 راننده برای انجام تست سلامت روانی به بهداری نیروی انتظامی معرفی می شوند.

چهارشنبه 2 شهریور 1390 ساعت 22:21

رئیس پلیس راهور تهران با اشاره به صدور روزانه 1800 قبض جریمه در بزرگراهها گفت: ماهانه 300 راننده برای انجام تست سلامت روانی به بهداری نیروی انتظامی معرفی می شوند.

سردار حسین رحیمی اظهار داشت: مهمترین تخلفات رانندگان در بزرگراهها سرعت، سبقت، حرکات مارپیچ، تردد بدون مجوز کامیونها،عدم استفاده از کلاه و کمربند ایمنی است. این در حالی است که روزانه 1800 خودرور نیز از سوی پلیس در بزرگراههای تهران اعمال قانون می شود.

وی از توقیف روزانه یکصد خودرو در بزرگراهها خبر داد و گفت: علاوه بر توقیف رانندگانی که اقدام به حرکات مخاطره آمیز یا بالای 140 کیلومتر رانندگی کنند برای انجام تست سلامت روحی به بهداری نیروی انتظامی معرفی می شوند.

وی از معرفی روزانه 10 راننده پرخطر به مراکز درمانی و انجام تست سلامت روانی خبر داد و افزود: در صورتی که سلامت روحی این افراد تائید نشود، آنها از رانندگی تا 6 ماه محروم می شوند.

رحیمی در پایان از پرواز گشت کنترل ترافیک هوایی تهران خبر داد و افزود: این گشت روزانه سه پرواز بر فراز تهران انجام می دهد و ترافیک بزرگراههای شهررا کنترل می کند. این در حالی است که گشتهای خودرویی نیز با دوربین های پرتال سرعت خودروها را کنترل می کنند.

تعداد بازدید : 820

ثبت نظر

ارسال