Fa En سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 ساعت 23 و 37 دقیقه

شماره‌گذاری فراز با اما و اگر نمی‌شود

شماره‌گذاری فراز با اما و اگر نمی‌شود

با جان مردم بازی نمی‌کنیم

یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 21:19

معاون فنی مهندسی راهور با تاکید بر سختگیری پلیس برای کسب استاندارد خودروی فراز گفت: اگر مسئولان سازمان استاندارد مدعی استاندارد بودن این خودرو هستند نتایج آزمایشات را به پلیس ارائه دهند تا پس از بررسی فنی راهور، شماره‌گذاری شود.

سرهنگ علیرضا جهانگیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: خودروی فراز به دلیل داشتن مشکلات فنی و شباهت با خودروی هوو شماره گذاری نمی شود. به نظر راهور این خودرو دارای نقص های فنی بسیاری است که می تواند اژدهای شماره دو چینی باشد.

وی ادامه داد: با اما و اگر نمی توان خودرویی را شماره گذاری کرد. تا زمانی که اشکالاتی که به این خودرو وارد است رفع نشود، پلیس آن را پلاک نمی کند.

معاون فنی، مهندسی راهور با رد اظهارات مسئولان سازمان استاندارد مبنی بر استاندارد بودن خودروی فراز، گفت: اگر مسئولان این سازمان مدعی استاندارد بودن خودروی فراز هستند، نتایج آزمایشات را به پلیس ارائه دهند تا پس از بررسی فنی راهور، این خودرو شماره گذاری شود.

جهانگیری تصریح کرد: نمی توان با جان هموطنان بازی کرد. ایمنی مهمترین اصل از نظر پلیس است. ما همچنان منتظر اعلام نتایج آزمایشات از سوی موسسه استاندارد هستیم.
 

تعداد بازدید : 1370

ثبت نظر

ارسال