Fa En جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 21 و 20 دقیقه

سکوت احمدی نژاد 7 روزه می شود؟

سکوت احمدی نژاد 7 روزه می شود؟

روز يکشنبه چهارم ارديبهشت جلسه هيات دولت براي رسانه ها بسيار مهم شده بود. از بعد از ظهر آن روز خيلي‌ها به دنبال اين بودند که بفهمند رئيس جمهور در جلسه هيات دولت شرکت کرده يا خير.

چهارشنبه 7 اردیبهشت 1390 ساعت 20:49

دولت که معمولا روزهاي يکشنبه جلسه کابينه را در پاستور برگزار مي کند آن روز دستور کارش بررسي مصوبات کميسون‌هاي‌ 4 گانه دولت بود.

جلسه هيات دولت برگزار شد و ظاهرا رئيس جمهور در جلسه کابينه حاضر نشد و رياست جلسه بر عهده معاون اول رئيس جمهور قرار گرفت. هر چند تا پايان شب و روز بعد که بنا بر روال قبلي، خبرهايي از جلسه هيات دولت منتشر مي شد اميد اين بود که يک خط خبر درباره سخنان رئيس جمهور در هيات دولت منتشر شود اما متاسفانه اينگونه نشد.

بنا بر آنچه ايسنا در خبرش از جلسه دولت نوشت که «در اين جلسه اکثر اعضاي هيات دولت از جمله حجت‌الاسلام و المسلمين مصلحي وزير اطلاعات حضور داشتند» معلوم بود وزيري که گفته شده بود استعفا داده و بعد با مخالفت مقام معظم رهبري در کابينه ماند حداقل در جلسه شرکت کرده بوده است.

استمرار ابهامي که در يک هفته اخير درباره رئيس قوه مجريه ايجاد شده نتيجه اي جز سوء استفاده اغيار ندارد و فرصتي براي ترسيم شکافي در نظام توسط آنها به حساب مي آيد. سکوت چند روز اخير رئيس جمهور که معمولا هر روز خبري از او منتشر مي شد هم به اين نگراني دامن زده است.

اصلا انگار همه عادت کرده بوديم هر روز خبري از محمود احمدي نژاد منتشر شود. او که در مقايسه با روساي جمهور پيشين رسانه اي ترين آنها به حساب مي آمد اين بار از ساعت 15:10 روز پنجشنبه که مشروح گفت و گوي تلويزيوني اش با شبکه استاني کردستان بر روي پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري  president.ir منتشر شد شش روز مي گذرد و پس از آن هيچ خبر جديدي که در آن نقل قولي از محمود احمدي نژاد باشد منتشر نشده است. او حتي امروز به آخرين سفر دور سوم سفرهاي استاني دولت نمي رود؛ پيش از اين اعلام شده بود امروز احمدي نژاد به قم خواهد رفت.

آيا سکوت احمدي نژاد هفتمين روز را تجربه خواهد کرد؟

تعداد بازدید : 1799

ثبت نظر

ارسال