Fa En شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 18 و 31 دقیقه

سلمان رشدی,بازهم رسوایی به بار آورد

سلمان رشدی,بازهم رسوایی به بار آورد

نويسنده  كتاب آيات شيطاني به هرزگي كامل اخلاقي روي آورده و همين موجب رسوايي هاي متعدد براي نامبرده شده است.

>

چهارشنبه 16 آذر 1390 ساعت 19:5

روزنامه انگليسي ديلي ميل در اين زمينه به 4بار ازدواج سلمان رشدي با برخي مدل هاي انگليسي اشاره كرد و از افشاي روابط دختري 30 ساله با نامبرده در فضاي اينترنت خبر داد. «دوراح رز» در صفحه فيس بوك خود ضمن انتشار برخي پيام هاي مبتذل مبادله شده ميان وي و رشدي، از تهديد شدن دراين باره توسط رشدي خبر داده است.

به گزارش ديلي ميل، سلمان رشدي كه عمده شهرتش را نه به دليل نويسندگي بلكه به دليل داشتن روابط اخلاقي و داستان هايي كه پيرامون زندگي شخصي اش وجود دارد به دست آورده است، اخيرا پس از داشتن روابط غيراخلاقي با يك دختر جوان كه به دليل روابط غيراخلاقي با مردان شهره است، با وي درگيري لفظي پيدا كرده است. رشدي 64 ساله پس از آن كه با دوراح رز قرار گذاشت و با وي پيام هاي غيراخلاقي رد و بدل كرد، اكنون با وي دچار مشكلاتي شده و اين مشكلات حتي منجر به بروز جنگ لفظي ميان دو طرف شده است. اين در حالي است كه اين جنگ لفظي حتي به رسانه ها نيز كشيده شده است. رز از رشدي به عنوان انساني بي ادب كه چندين بار نامه خشونت آميز ارسال كرده ياد مي كند».

به نوشته روزنامه انگليسي، «اين دختر 30 ساله مدعي است رشدي مدتي با وي در ارتباط بوده اما سپس با تهديد، خواستار قطع اين روابط شده است. رز مي گويد من نمي توانم ببينم زندگي من اين گونه نابود شده و ساختن آن برايم بسيار مشكل است. رشدي تاكنون 4 بار ازدواج كرده و همسران وي تماما مدل بوده اند. يكي از نزديكان رشدي مي گويد وي اكنون با هيچ زني ارتباط ندارد اما او خود سكوت كرده است».

تعداد بازدید : 984

ثبت نظر

ارسال