Fa En دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 ساعت 2 و 52 دقیقه

سرقت 200میلیونی جزئیات قتل رييس شعبه بانک ملی

سرقت 200میلیونی جزئیات قتل رييس شعبه بانک ملی

رسیدگی به پرونده رييس شعبه بانک ملی از نخستین روز سال 90 همزمان با مراجعه زن جوانی به اداره آگاهی اسلامشهر در دستور كار ماموران پلیس قرار گرفت.

یکشنبه 14 فروردین 1390 ساعت 23:18

زنی با مراجعه به پلیس آگاهی اظهار داشت: «شوهر به نام عبدالله رییس شعبه بانك ملی چهاردانگه است. او دیروز برای رفع نقص در سیستم خود پرداز بانك از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت».

وی ادامه داد: «در این مدت چند بار با تلفن همراه او تماس گرفتم اما پاسخگو نیست.ظهر دیروز هم با یكی از كارمندان بانك تماس گرفته و از او خواستم برای بررسی موضوع به بانك برود كه او ادعا كرد غیر از مستخدم بانك كسی در شعبه نبوده است».

در ادامه ماموران مستخدم بانك به نام داوود را برای تحقیقات به اداره آگاهی منتقل كردند كه او اظهار داشت: «روز حادثه عبدالله با من تماس گرفت و خواست برای نظافت به بانك بیایم. من هم صبح با كلیدی كه در اختیارم بود به شعبه آمده و تا ساعت هفت صبح مشغول كار بودم.آن روز یكی از دوستانم هم برای گرفتن اسكناس های نو به بانك آمده بود».

ماموران در ادامه به لكه های خون و آثار درگیری روی بدن متهم مشكوك شده و در مورد آن پرسیدند كه داوود گفت: «دیروز در مسیر بانك تصادف كرده و با راننده خودرویی كه به من زده بود درگیر شدم. آثار خون و درگیری هم مربوط به آن درگیری است».

ماموران سپس فیلم دوربین های مداربسته محل درگیری را بررسی كرده و دریافتند روز حادثه هیچ درگیری و تصادفی در آن محل رخ نداده است.

از سوی دیگر خودروی عبدالله در نزدیكی بانك كشف شد كه لكه های خون روی صندلی آن مشاهده می شد.كارشناسان تشخیص هویت هم پس از بررسی لكه های خون روی لباس داوود و خودروی عبدالله اعلام كردند نوع خون ها مشابه بوده و متعلق به یك نفر است.

متهم كه تمام دلایل را علیه خود می دید سرانجام لب به اعتراف گشود و گفت: «از شش ماه قبل نقشه سرقت از بانك را طراحی كرده و منتظر فرصتی مناسب برای سرقت بودم.شامگاه 28 اسفند متوجه شدم 200 میلیون تومان پول داخل خودپرداز است به همین خاطر وسوسه شده و موضوع را با اكبر در میان گذاشتم.صبح روز حادثه وارد شعبه شده و در سیستم خود پرداز اخلال ایجاد كردم. وقتی عبدالله به شعبه آمد او را به قتل رسانده و پول ها را سرقت كردیم».

با این اعتراف ها ماموران راهی خانه اكبر شدند اما او از محل گریخته بود در ادامه كارآگاهان مخفیگاه های او را شناسایی كردند كه اكبر با پول های سرقتی خود را تسلیم كرد.

متهمان پس از تحقیقات با قرار قانونی روانه زندان شدند.

تعداد بازدید : 1375

ثبت نظر

ارسال