Fa En دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 ساعت 8 و 22 دقیقه

دليل بوسيدن لبهاي احمدي نژاد

دليل بوسيدن لبهاي احمدي نژاد

آیت‌الله خزعلی: به احمدی‌نژاد گفتم به این خاطر لب‌های تو را بوسیده‌ام که از امام زمان(عج) نام برده‌ایی

دوشنبه 10 مرداد 1390 ساعت 22:57

آیت‌الله ابوالقاسم خزعلی عضو خبرگان رهبری در گفت‌و‌گو با جوان اظهار داشت: سال اولی که احمدی‌نژاد به نیویورک رفت و در سازمان ملل سخنرانی کرد. بنده به دیدارش رفتم و لب‌های ایشان را بوسیدم و به او گفتم به این خاطر لب‌های تو را بوسیده‌ام که از امام زمان(عج) نام برده‌ای آن هم در جایی که قلب جهان کفر به حساب می‌آید.

به گزارش پایگاه خبری انصارحزب‌الله نوشت: آیت‌الله ابوالقاسم خزعلی عضو خبرگان رهبری در گفت‌و‌گو با جوان اظهار داشت: سال اولی که احمدی‌نژاد به نیویورک رفت و در سازمان ملل سخنرانی کرد. بنده به دیدارش رفتم و لب‌های ایشان را بوسیدم و به او گفتم به این خاطر لب‌های تو را بوسیده‌ام که از امام زمان(عج) نام برده‌ای آن هم در جایی که قلب جهان کفر به حساب می‌آید.

وی در این زمینه افزود: اما به مرور به واسطه برخی افراد و نزدیکان همین شخصیت تغییر کرد. من به رئیس‌جمهور سال ۸۴ علاقمندم و علاقه به رئیس‌جمهور سال ۹۰ ندارم. به خاطر اینکه تحت تاثیر برخی افراد روحیات و اهداف گذشته‌اش رنگ باخته است. در همان سال‌ها با رئیس‌جمهور دیدارهایی داشتم و بارها شاهد بودم که ناهار خود را هم از منزل می‌آورد و این برای ما موجب سرافرازی و شادی بود که رئیس‌جمهوری سر کار بیاید که ساده‌زیست، مردمی، عدالت‌پیشه و حساس به حلال و حرام دنیا باشد، موجب خوشحالی بود که رئیس‌جمهور حقوق ماهانه خود را فقط پولی بداند که از دانشگاه دریافت می‌کند و مبلغی به واسطه ریاست‌جمهوری دریافت نکند. کسی که بتواند این‌گونه زندگی کند موجب شگفتی و سرافرازی است.

اما متاسفانه پول‌های زیادی از بیت‌المال به واسطه نفوذی‌ها و منحرفان به باد داده می‌شود که این با مشی احمدی‌نژاد نمی‌خواند.

آیت‌الله خزعلی ادامه داد: در سال ۸۴ احمدی‌نژاد، آن طور که مشخص بود مطیع و فرمانبردار رهبری بود و تنفیذ را قبول داشت (او بر این باور بود که رای چند‌صد‌میلیونی هم مانند ۹ تا صفر است که واحدی یا عددی در پشت سر خود ندارد و همه آن صفرها را بی‌مقدار نشان می‌دهد. اما تنفیذ رهبری را آن واحد و عدد می‌دانست که به آن صفرها هویت و اعتبار می‌بخشد) اینکه چه کسانی و چطور روحیات ایشان را تغییر دادند و ذهنیت‌شان را عوض کردند خدا می‌داند.
وی اضافه کرد: شبهه نیست که پرکاری و جنب و جوش و توانایی و شجاعت احمدی‌نژاد در سال‌های دولت نهم هنوز برنگشته است. مردم به خاطر اینکه احمدی‌نژاد را سرسپرده راه ولایت می‌دیدند به او رای دادند و حمایتش کردند.

 

 


تعداد بازدید : 1092

ثبت نظر

ارسال