Fa En جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 15 و 33 دقیقه

در شبکه تصویر ایران مطرح شد؛ تجاوز به دانشجوی ایرانی دريكي از دانشگاههاي آمریکا!

در شبکه تصویر ایران مطرح شد؛ تجاوز به دانشجوی ایرانی دريكي از دانشگاههاي آمریکا!

کارشناس شبکه تصویر ایران در پاسخ به بیننده ای که در یکی از دانشگاه های آمریکا مورد تجاوز قرار گرفته بود با بیان اینکه این سؤالِ متن تلویزیون نیست ضمن قطع تماس این بیننده مدعی شد که آمریکا کشور بسیار امنی است و این حوادث به ندرت اتفاق می افتد!

>

دوشنبه 28 آذر 1390 ساعت 19:57

به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، یکی از بینندگان در تماس تلفنی با شبکه تصویر ایران در گفتگو با کارشناس برنامه و مشاور رسمی مهاجرت به کالیفرنیا گفت: «من برای مدرک کاردانی مدتی در آمریکا درس خواندم. چون پدرم دبی بود توسط یکی از این مشاوران مهاجرت به کالیفرنیا به آمریکا آمدم ولی متأسفانه برایم اتفاقی افتاد که هنوز گرفتارش هستم.»
این بیننده زن درباره مشکلی که برایش اتفاق افتاده و به خاطر آن از آمریکا خارج شده است گفت: «متأسفانه با اینکه از نظر مالی وضعیت خوبی داشتم ولی باز هم بابت پرداخت هزینه ها با مشکل روبه رو می شدم. از طرف دیگر، یک مشکل جزایی هم دارم. چون در آنجا توسط استاد دانشگاه مورد تجاوز قرار گرفتم و هرچه از طریق دادگاه های آمریکا پیگیری کردم کسی اهمیت نداد...»
مجری و کارشناس برنامه نیز با دست پاچگی اجازه نداد که این بیننده صحبت هایش را تمام کند و گفت: «این سؤالِ متن تلویزیون نیست. لطف کن بعد از برنامه به من زنگ بزن و مفصل درباره آن صحبت می کنیم و امیدوارم که بتوانیم درباره این موضوع کمکتان کنم!!!»
وی در ادامه برای پاک سازی ذهن اندک مخاطبانش مدعی شد: «متأسفانه از این اتفاق ها می افتد، ولی به ندرت!!! می توانم خیالتان جمع کنم که آمریکا کشور بسیاربسیار امنی است!!!»
فارغ از ادعای این شبکه آنچه گفتنی است، این است که نتایج بررسی وزارت دادگستری آمریکا حاکی از آن است که از هر پنج دختر، یک دانشجوی در حال تحصیل به نوعی تحت آزار جنسی قرار گرفته است. چندی پیش نیز بیش از یکصد دانشجوی دانشگاه کالیفرنیای جنوبی در اعتراض به افزایش تجاوزات علیه زنان از حضور در کلاس درس خودداری کردند.107
 

 

 

تعداد بازدید : 1142

ثبت نظر

ارسال