Fa En جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 0 و 30 دقیقه

خط توليد تلويزيون فوق نازك LED در اهواز افتتاح شد

خط توليد تلويزيون فوق نازك LED در اهواز افتتاح شد

اهواز- براي نخستين بار در كشور خط توليد تلويزيون هاي فوق نازك LED روز سه شنبه با حضور شماري از مسوولان استاني در شهرك صنعتي شماره 2 اهواز افتتاح شد.

یکشنبه 8 اسفند 1389 ساعت 23:13

در مراسم افتتاح اين خط توليد اعلام شد: براي طراحي و ساخت خط توليد تلويزيون هاي LED از فناوري روز دنيا استفاده شده به گونه اي كه اين خط توليد قادر است نازك ترين تلويزيون هاي LED را با ضخامت 99/1 سانتي متر در اندازه هاي 46 و 55 اينچ روانه بازار كند.
براي ساخت و طراحي اين خط توليد تلويزيون با نام برتا با ظرفيت سالانه 24هزار دستگاه ، اشتغال زايي 40نفر در مرحله اول 110ميليارد ريال از محل آورده و تسهيلات بانكي سرمايه گذاري شده است.
فرهاد آذرشاهي  مدير عامل گروه صنايع تصوير برتر(سازنده خط توليد تلويزيون
LED) به خبرنگار ايرنا گفت:با راه اندازي مرحله دوم اين كارخانه در خرداد ماه 1390 حدود 50 نفر ديگر به ظرفيت اشتغال زايي اين كارخانه افزوده خواهد شد.
وي گفت: توليدات اين كارخانه 38درصد پايين تر از محصولات مشابه در بازار است و اميدواريم با نگاه صادرات توليدات اين كارخانه بتوانيم ارزي آوري مناسبي براي كشور داشته باشيم.
رييس سازمان صنايع و معادن خوزستان در مراسم بهره برداري از اين واحد توليدي گفت:با وجود اعمال تحريم هاي يكجانبه از سوي قدرتهاي استكباري، راه اندازي خط توليد نازك ترين تلويزيون
LED در جهان با استفاده از فناوري روز دنيا از سوي مهندسان جوان ايراني يك موفقيت براي جمهوري اسلامي ايران محسوب مي شود.
سيدخلف موسوي افزود:تجربه نشان داده فكر و انديشه ايراني مي تواند كارهاي بزرگي را به سرانجام برساند و اميدواريم اين موفقيت ها با وجود فشارهاي سياسي استكبار جهاني ولي اعتماد به نفس صنعتگران داخلي هر روز افزايش يابد.
وي ايجاد اشتغال و رفع بيكاري را از دغدغه هاي دولت برشمرد و با اشاره به نگاه ويژه مسوولان استان به ايجاد صنايع پايين دستي نفت و پتروشيمي در استان ابراز اميدواري كرد با سرمايه گذاري مناسب در اين بخش شاهد يك تحول بزرگ در ايجاد اشتغال و توليدات صنعتي با ارزش افزوده بالا در استان باشيم.
موسوي در ادامه گفت:امسال 18هزار ميليارد ريال در بخش صنعت استان خوزستان سرمايه گذاري شده كه نتيجه آن راه اندازي 183طرح با اشتغال زايي بيش از پنج هزار نفر بوده است.
رييس سازمان صنايع و معادن خوزستان به نقش رسانه ها و اطلاع رساني در جهش بخش صنعت و ترغيب سرمايه گذاران براي سرمايه گذاري در اين بخش اشاره كرد و افزود:اصحاب رسانه با جريان سازي ، ترغيب سرمايه گذاران براي سرمايه گذاري و حمايت از توليدات استان خط مقدم توسعه صنعتي استان به شمار مي روند.
بنا به اين گزارش خبرنگاران رسانه هاي گروهي استان از بخش هاي مختلف كارخانه توليد تلويزيون هاي
LED در شهرك شماره 2 اهواز واقع در كيلومتر پنج اهواز- انديمشك ديدن كردند.

 

تعداد بازدید : 3555

ثبت نظر

ارسال