Fa En جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 8 و 30 دقیقه

حساب سپرده طلا بانک صادرات مسدود شد

حساب سپرده طلا بانک صادرات مسدود شد

مدیر روابط عمومی بانک صادرات قم گفت: بر پایه دستورالعمل بانک صادرات کشور تمدید حساب سپرده طلا مسدود و برای متقاضیان جدید حساب سپرده باز نمی‌شود.

چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 19:40

محمد آرامی با اشاره به مسدود شدن حساب‌های سپرده طلا در بانک صادرات بیان کرد: به دلیل برخی مشکلات حقوقی که در این حساب‌ها برای مردم و بانک به‌وجود آمد این سپرده‌ها مسدود و برای متقاضیان جدید باز نمی‌شود.

وی مدت زمان این سپرده گذاری را شش ماه عنوان و تصریح کرد: سپرده گذاران باید بعد از گذشت شش ماه حساب خود را تمدید می‌کردند که به دلیل رخ دادهایی که ناشی از این سپرده‌ها بود جلوی این اقدام از سوی بانک صادرات کشور گرفته شد.

مدیر روابط عمومی بانک صادرات قم با تاکید براینکه مردم نگران سرمایه‌های خود نباشند، بیان کرد: وجه سپرده مردم نزد بانک صادرات به امانت خواهد ماند و در صورت مراجعه مردم، وجه سپرده به آنها باز گردانده خواهد شد.

وی تصریح کرد: کسانی که سپرده طلا در بانک صادرات داشتند می‌توانند از طرح جایگزین که همان سپرده گنجینه سپهر است، استفاده کنند.

آرامی ادامه داد: حساب سپرده طلا مشکلات درآمدی برای سپرده‌گذاران و بانک به وجود آورد که این مشکل با نوسان بیش از اندازه قیمت طلا دوچندان شده و موجب تصمیم صریح در مورد این سپرده‌ها شد.

 

تعداد بازدید : 855

ثبت نظر

ارسال