Fa En سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 ساعت 21 و 16 دقیقه

توقف طرح یکسان‌سازی کدهای مخابراتی تهران

توقف طرح یکسان‌سازی کدهای مخابراتی تهران

وزیر ارتباطات گفت: امیدواریم در دور بعدی سفرهای استانی دولت، با تامین اعتبار برای اجرای طرح یکسان‌سازی کدهای مخابراتی در استان تهران موافقت شود..

شنبه 1 مرداد 1390 ساعت 21:1

دکتر رضا تقی‌پور- وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات  اظهار کرد: روال بر این است که وقتی یک ماموریتی به دستگاهی داده می‌شود، آن دستگاه باید برای دریافت اعتباراتش پیگیری کند که ما هم در این راستا نامه‌های مختلفی را به معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری برای تامین اعتبار نوشتیم و برای دومین بار هم از دولت درخواست کردیم؛ اکنون این کار منتظر ابلاغ دولت است که انشاالله انجام شود.

وی افزود: مصوبه دولت فعلا برای استان تهران است که ما از معاونت نظارت راهبردی رییس‌ جمهوری خواسته‌ایم تا بودجه لازم را در اختیار ما قرار دهد؛ باید برای انجام این کار در استان‌های دیگر نیز تصمیمات لازم از سوی دولت اتخاذ شده و روال تامین اعتبار آن طی شود.

او تاکید کرد: توقف اجرای طرح یکسان‌سازی کدهای مخابراتی در استان تهران به خاطر عدم تامین اعتبار از سوی دولت بود و در صورت تامین اعتبار شرایط فنی برای اجرای این طرح آماده است و در صورت تامین اعتبار، حذف پیش شماره استان تهران محقق می‌شود.

 

تعداد بازدید : 917

ثبت نظر

ارسال